Organizacja Donate Life California robi wszystko, by zachęcić młodych ludzi do rejestrowania jako dawcy narządów. W ramach kampanii „Second Chances” za cel postawiła sobie dotarcie do kierowców samochodów, których w Kalifornii jest najwięcej spośród wszystkich stanów Ameryki.
We współpracy z policją w kalifornijskich miastach Fullerton i Placentia, organizacja Donate Life California postanowiła nagrodzić tych kierowców, którzy są dawcami narządów, i w przypadku przekroczenia przez nich prędkości, bądź niezatrzymania się przy znaku stop, nie dostaną oni mandatu. Zgodnie z nazwą akcji, otrzymują oni „drugą szansę”, tak samo, jak osoby potrzebujące natychmiastowego przeszczepu organów.
Zobacz również
PS
„Ojczyzna to inni ludzie” – ta myśl łączy bohaterów spotu, który z okazji 11 listopada przygotowała agencja K2 i dom produkcyjny D35 dla społecznej kampanii na rzecz świadomego dawstwa narządów – Dawca.pl. W filmie wystąpili Polacy, których na co dzień więcej dzieli niż łączy, m.in. Anna Grodzka.
W związku z premierą 5. sezonu serialu „The Walking Dead” w Warszawie zorganizowano akcję „Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie”, w ramach której oswajano temat przeszczepu organów.
Słuchaj podcastu NowyMarketing