Słupy sensoryczne, czyli dotknij miasta z Warexpo

Słupy sensoryczne, czyli dotknij miasta z Warexpo
Kampania niestandardowa Warexpo zachęca do dotknięcia powierzchni słupa, a na nim różnych faktur materiałów. Tak Warexpo informuje o wystawie w Muzeum Warszawskiej Pragi.
O autorze
1 min czytania 2019-06-04

Pięć tradycyjnych, klejonych nośników reklamowych typu Traffic zostało przemienionych w niestandardowe słupy sensoryczne, które informują o wystawie „Praga sensorycznie” realizowanej od 8 czerwca br. w Muzeum Warszawskiej Pragi. Nośniki zostały „ubrane” w materiały o różnych fakturach. Są one odpowiednikiem tych użytych na wystawie.

– W tej kampanii wykorzystaliśmy ekologiczne materiały, które mają walory sensoryczne i estetyczne. To pierwsza niestandardowa realizacja na słupie typu Traffic i jak się okazuje, ten klasyczny nośnik daje świetne możliwości nietypowej aranżacji – mówi Aleksandra Derc-Jasińska, kierowniczka Działu Marketingu i Komunikacji Społecznej.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słupy są też drogowskazami prowadzącymi do Muzeum na Pradze – znajdują się w pięciu lokalizacjach: przy pl. Wilsona, pl. Bankowym, na rogu ulic Andersa i Stawki, przy Rondzie Wiatraczna po stronie Al. Stanów Zjednoczonych oraz w okolicy samego muzeum przy Targowej.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od początku roku w Warszawie obowiązuje nowy system segregacji śmieci. W związku z tym agencja Warexpo przygotowała niestandardową kampanię z nietypowymi nośnikami reklamowymi.

PS2

W ramach kampanii #OddychajWarszawo agencja Warexpo stworzyła specjalną tablicę magnetyczną, której zadaniem jest informowanie o stanie powietrza w Warszawie.Projekt trafił już do 553 szkół i przedszkoli we wszystkich stołecznych dzielnicach.

PS3

Z okazji zeszłorocznego Święta Niepodległości w Warszawie na pl. Unii Lubelskiej na zabytkowym słupie ogłoszeniowym przytwierdzone były biało-czerwone kokardy. Każdy mógł je wziąć i przypiąć do kurtki czy płaszcza. Za projekt odpowiadała agencja Warexpo.

PS4

Pod koniec 2017 roku na jednej z głównych arterii Warszawy, wzdłuż ul. Marszałkowskiej, pojawiły się podświetlane, smukłe i bardzo dobrze widoczne nowe słupy reklamowe.Właścicielem nośnika jest Warexpo sp. z o.o., która rozpoczęła wymianę tradycyjnych słupów na nowoczesne, zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe według wytycznych Miasta st. Warszawy.