Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

Nike składa hołd amerykańskim piłkarkom, które wygrały mundial

Nike składa hołd amerykańskim piłkarkom, które wygrały mundial
Marka Nike postanowiła uczcić zwycięstwo amerykańskich piłkarek, które wygrały tegoroczny mundial – w swoich mediach społecznościowych brand zamieścił krótki film z gratulacjami i najlepszymi momentami z turnieju.
O autorze
1 min czytania 2019-07-09

7 lipca br. reprezentacja Stanów Zjednoczonych w piłce nożnej kobiet zdobyła tytuł mistrzyń świata w finałowym meczu przeciwko piłkarkom z Holandii. Marka Nike, która była też oficjalnym sponsorem Amerykanek, jak i zresztą wielu innych drużyn, postanowiła w wyjątkowy sposób uczcić ich zwycięstwo.

Brand w swoich mediach społecznościowych zamieścił krótki film z gratulacjami oraz najlepszymi i zarazem najbardziej emocjonującymi momentami amerykańskiej drużyny kobiet podczas tegorocznego mundialu, który odbywał się we Francji. 

PS

Wcześniej marka Nike w ramach tegorocznych mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet stworzyła wyjątkowy spot „Dream Further”, w ramach którego zachęcała płeć żeńską do realizowania swoich marzeń i przełamywania stereotypów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Z okazji zbliżających się mistrzostw świata w piłce nożnej kobiet, które będą transmitowane przez BBC, brytyjska stacja stworzyła hip-hopowy utwór, będący wyrazem kobiecej siły.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nike w spocie „Dream Crazier” po raz kolejny inspirował kobiety do pokonywania wyzwań i osiągania sukcesów. W reklamie marka pokazała ważne momenty z życia znanych sportsmenek, jak Serena Williams, Simone Biles, czy Ibtihaj Muhammad.