Duński oddział Lidla wpadł na świetny pomysł, który pozwoli ograniczyć zużycie jednorazowych plastikowych toreb do pakowania warzyw i owoców – zamiast tego do dyspozycji klientów będą woreczki wielokrotnego użytku.
Dostępne będą we wszystkich 119 sklepach Lidla za około 5 koron duńskich. Co istotne, część wpływów ze sprzedaży woreczków zostanie przekazana firmie Plastic Change, która prowadzi wiele działań mających na celu ograniczenie tworzyw sztucznych z naszego środowiska.
Zobacz również
Na tę chwilę nie wiadomo, czy podobna inicjatywa zostanie wprowadzona do polskich sklepów Lidla.
zdjęcie: depositphotos.com
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Z myślą o ograniczeniu zużycia plastiku i promowaniu przyjaznych środowisku nawyków zakupowych, w połowie lipca br. Carrefour wprowadził dla swoich klientów możliwość zakupów produktów na wagę do ich własnych wielorazowych opakowań we wszystkich swoich sklepach w Polsce.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Popularne brytyjskie sieci handlowe Morrisons i Waitrose postanowiły położyć kres plastikowym opakowaniom. Będą oferować więcej produktów na wagę, które klienci mogą zapakować do wielorazowych pudełek.