Jak donosi portal The Information, YouTube pracuje nad platformą Shorts – nową funkcją w swojej aplikacji mobilnej, która ma być skierowana do młodych osób. Swoim formatem ma przypominać popularny serwis TikTok i tym samym – stać się jego konkurencją.
Dokładne szczegóły na temat platformy nie są na tę chwilę znane. Wiadomo jednak, że funkcja miałaby umożliwiać użytkownikom korzystanie z licencjonowanej muzyki dostępnej w aplikacji YouTube Music.
Zobacz również
Zgodnie z informacjami, do których dotarł portal The Information, Shorts miałoby pojawić się na rynku jeszcze pod koniec bieżącego roku.
PS
Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z udziałem brandów, a prawie co czwarty użytkownik zdecydował się na zakup pod wpływem twórcy – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
W związku z tym, że ostatnio mamy znacznie więcej czasu na eksplorowanie internetu, postanowiliśmy zagłębić się w młodzieżowej aplikacji TikTok, na której oprócz czysto rozrywkowych treści, znajdziemy także wiele przykładów działań marketingowych.