Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

YouTube pracuje nad platformą Shorts, która byłaby konkurencją dla TikToka

YouTube pracuje nad platformą Shorts, która byłaby konkurencją dla TikToka
Portal The Information dotarł do informacji, z których wynika, że YouTube pracuje nad nową platformą, skierowaną do młodych użytkowników – miałaby ona stać się konkurencją dla TikToka.
O autorze
1 min czytania 2020-04-03

Jak donosi portal The Information, YouTube pracuje nad platformą Shorts – nową funkcją w swojej aplikacji mobilnej, która ma być skierowana do młodych osób. Swoim formatem ma przypominać popularny serwis TikTok i tym samym – stać się jego konkurencją. 

Dokładne szczegóły na temat platformy nie są na tę chwilę znane. Wiadomo jednak, że funkcja miałaby umożliwiać użytkownikom korzystanie z licencjonowanej muzyki dostępnej w aplikacji YouTube Music. 

Zgodnie z informacjami, do których dotarł portal The Information, Shorts miałoby pojawić się na rynku jeszcze pod koniec bieżącego roku.

PS

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co trzeciemu użytkownikowi aplikacji TikTok podoba się, że influencerzy tworzą kreatywne treści z udziałem brandów, a prawie co czwarty użytkownik zdecydował się na zakup pod wpływem twórcy – wynika z najnowszych badań przeprowadzonych przez agencję GetHero.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W związku z tym, że ostatnio mamy znacznie więcej czasu na eksplorowanie internetu, postanowiliśmy zagłębić się w młodzieżowej aplikacji TikTok, na której oprócz czysto rozrywkowych treści, znajdziemy także wiele przykładów działań marketingowych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się