W dobie pandemii koronawirusa dla wielu małych biznesów liczy się teraz każda sprzedaż, dlatego Facebook (do którego należy Instagram) nieustannie pracuje nad nowymi narzędziami, które ułatwiają prowadzenie działalności i pozwalają konsumentom wspierać ulubione firmy na różne sposoby. Karty podarunkowe to kolejne narzędzie po naklejce do składania zamówień oraz przycisku działania, które zostały wprowadzone w połowie kwietnia.
Na czym dokładnie polega nowa funkcja Instagrama? Posiadając konto biznesowe, można dodać naklejkę Karty podarunkowej w swoich InstaStories oraz umieścić dedykowany przycisk na profilu firmy. Dzięki temu każdy będzie mógł za ich pośrednictwem wesprzeć lokalną restaurację, sklep czy też księgarnię – wystarczy nacisnąć na naklejkę lub przycisk, a następnie dokonać zakupów poprzez stronę partnera.
Zobacz również
Szczegółowe informacje na temat Karty podarunkowej znajdują się na stronie.
PS
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Na początku marca br. popularne portale społecznościowe – Twitter i Instagram – postanowiły pójść w ślady Facebooka i również rozpoczęły aktywną walkę z dezinformacją dotyczącą epidemii koronawirusa.
Słuchaj podcastu NowyMarketing