Pod koniec marca br. Coca-Cola wydała oficjalne oświadczenie, w którym poinformował o zawieszeniu wszelkich działań reklamowych do odwołania w związku z pandemią koronawirusa. Jednocześnie koncern zobowiązał się do przekazania ponad 120 mln dolarów na rzecz organizacji, które walczą z wirusem.
Teraz marka postanowiła wznowić działania reklamowe, prezentując nową, globalną kampanię pod hasłem „Otwarci jak nigdy”. W jej ramach stworzony został spot, w którym wielokrotnie nagradzany artysta, poeta i aktywista na rzecz praw człowieka George the Poet prezentuje manifest firmy o nowej rzeczywistości.
Zobacz również
Manifest bowiem podkreśla wagę nowych możliwości, które odkryliśmy lub wciąż odkrywamy w konsekwencji lockdownu. Jednocześnie marka zachęca, by z tej nowej sytuacji wyciągnąć swego rodzaju wniosku, nie dążyć do powrotu do „starej normalności”, ale nauczyć się żyć w nowej, lepszej normalności, być otwartym na zmiany i zacząć doceniać to, co nas otacza, a także realizować działania, by świat stał się lepszy.
Za kampanię odpowiada agencja 72andSunny Amsterdam wspólnie z konsultantami z londyńskiej agencji Blurred.
Fundacja Born Free zaprezentowała nową kampanię, która ma na celu zwrócenie uwagi na losy trzymanych w niewoli zwierząt. W nietypowej animacji tygrysy, małpy, czy nawet wieloryby opowiadają o swoim cierpieniu głosami Brytyjczyków podczas lockdownu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W związku z panującą pandemią koronawirusa Burger King postanowił podnieść mieszkańców pewnego miasteczka w USA na duchu i zorganizował… Boże Narodzenie w lipcu.