Pobudzające zmysły filmy ASMR już od jakiegoś czasu stają się coraz popularniejsze. Ich cechą jest to, że wprawiają słuchacza w poczucie relaksu i odprężenia, a niekiedy i nawet wywołują odczucie przyjemnego mrowienia na ciele. Innymi słowy – są ciekawą odmianą dla standardowych reklam i najczęściej kojarzą się konsumentom bardzo pozytywnie.
Teraz swój własny film ASMR przygotowała marka adidas z okazji wypuszczenia na rynek nowego modelu sneakersów – ZX 2K BOOST. Spot zatytułowany „The ZXience Network” nie składa się jednak wyłącznie z relaksacyjnych i odprężających dźwięków – wzbogacony został o kilka dość absurdalnych, choć jednocześnie dziwnie satysfakcjonujących klipów.
Zobacz również
W trwającym dobre 12 godzin spocie zobaczymy obuwie miażdżące przeróżne przedmioty, kobietę malującą twarz w barwach nowego modelu sneakersów oraz maszynę zszywającą skrawki materiałów.
Za realizację odpowiada agencja Johannes Leonardo.
PS
#NMPoleca: Jak piękny design zwiększa konwersję w e-commerce? Tips & Tricks od IdoSell
W ramach promocji amerykańskiego miasta Lexington w stanie Kentucky, które uchodzi za światową stolicę konną, przygotowano nietypowy film ASMR przedstawiający konia pałaszującego jabłko oraz marchewkę.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Lynx, znany w Polsce jako Axe, przygotował krótki tutorial dla mężczyzn z zakresu depilacji. W spocie użyto zjawiska dźwiękowego ASMR, które działa relaksująco na odbiorcę.
PS2
Znacie zjawisko ASMR? Jeśli nie, to powinieneś wiedzieć, że według IKEA, jest to najlepszy sposób na relaks i odstresowanie. 24 maja 2018 roku marka zadebiutowała z kampanią, w której namawia Polaków do odpoczynku.
PS3
Dbając o każdy aspekt estetyczny, w ubiegłym roku Lidl promował produkty marek własnych w 15 sekundowych filmach. W swojej kampanii sieć postawiła na pobudzające zmysły zjawisko ASMR.