Kamila Gębik: Klient jest niecierpliwy – marki fashion&beauty powinny śledzić trendy w e-commerce (podcast)

Kamila Gębik: Klient jest niecierpliwy – marki fashion&beauty powinny śledzić trendy w e-commerce (podcast)
Kamila Gębik to CEO Kammedia i autorka książki „PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. W swojej karierze zajmowała się praktycznie każdą dziedziną marketingu – od social mediów, przez PR i marketing afiliacyjny po promocję e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2022-02-18

Kamila Gębik ma na swoim koncie liczne sukcesy dot. marketingu czy e-commerce. Choć zaczynała jako dziennikarka lokalnych, wrocławskich mediów – to postanowiła złączyć swoją karierę zawodową z marketingiem. Na swojej drodze rozwijała się w zakresie social media marketingu, PR-u, marketingu afiliacyjnego czy dla e-commerce. W pewnym momencie swojej kariery podjęła współpracę z grupą Domodi, co znacząco poszerzyło jej wiedzę w kwestii fashion&beauty.

Aby podzielić się tą wiedzą, Kamila postanowiła napisać książkę, tj. „PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. Jest to publikacja poświęcona w całości e-commerce dla branży fashion&beauty. Z książki można poznać nie tylko historię tego sektora, ale także sposoby na zwiększenie sprzedaży czy nadchodzące trendy. Podążanie za nimi jest zresztą według Kamili bardzo ważne.

– Wyzwań w fashion&beauty jest bardzo dużo. W dobie olbrzymiej konkurencji marki fashion&beauty powinny śledzić wszystkie trendy i działać omnichannelowo, aby wszystkie te kanały przenikały się i były spójne między sprzedażą stacjonarną a internetową. Marki powinny też stawiać na szybką dostawę – współczesny klient to klient cyfrowy, który che otrzymać produkty tu i teraz. I jest nawet w stanie za to zapłacić więcej, aby mieć swoje zamówienie od razu – mówi Kamila Gębik.

W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Kamilą o e-commerce w fashion&beauty, marketingu afiliacyjnym, jej książce, a także o dropshippingu i rozwoju marketplace’ów takich jak Amazon czy Allegro.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj


Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: