Kamila Gębik ma na swoim koncie liczne sukcesy dot. marketingu czy e-commerce. Choć zaczynała jako dziennikarka lokalnych, wrocławskich mediów – to postanowiła złączyć swoją karierę zawodową z marketingiem. Na swojej drodze rozwijała się w zakresie social media marketingu, PR-u, marketingu afiliacyjnego czy dla e-commerce. W pewnym momencie swojej kariery podjęła współpracę z grupą Domodi, co znacząco poszerzyło jej wiedzę w kwestii fashion&beauty.
Aby podzielić się tą wiedzą, Kamila postanowiła napisać książkę, tj. „PIĘKNY E-COMMERCE. Jak sprzedawać fashion i beauty w Internecie?”. Jest to publikacja poświęcona w całości e-commerce dla branży fashion&beauty. Z książki można poznać nie tylko historię tego sektora, ale także sposoby na zwiększenie sprzedaży czy nadchodzące trendy. Podążanie za nimi jest zresztą według Kamili bardzo ważne.
Zobacz również
– Wyzwań w fashion&beauty jest bardzo dużo. W dobie olbrzymiej konkurencji marki fashion&beauty powinny śledzić wszystkie trendy i działać omnichannelowo, aby wszystkie te kanały przenikały się i były spójne między sprzedażą stacjonarną a internetową. Marki powinny też stawiać na szybką dostawę – współczesny klient to klient cyfrowy, który che otrzymać produkty tu i teraz. I jest nawet w stanie za to zapłacić więcej, aby mieć swoje zamówienie od razu – mówi Kamila Gębik.
W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast rozmawiamy z Kamilą o e-commerce w fashion&beauty, marketingu afiliacyjnym, jej książce, a także o dropshippingu i rozwoju marketplace’ów takich jak Amazon czy Allegro.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Żaneta Kurczyńska to wiceprezeska agencji Synertime i twórczyni kanału Okiem PR-owca. W najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast opowiada o kryzysie tożsamości w PR-ze, wpadkach influencerów, przyszłości wizerunku gal freak fightowych i działaniach CSR-owych marek oraz agencji;
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Robert Sieńko to prawdziwy ekspert od trade i shopper marketingu, który w tej branży działa od prawie dwóch dekad. Choć trade i shopper marketing są niedoceniane przez agencje interaktywne – to jednak dzięki nim konsumenci podejmują swoje decyzje zakupowe;
Słuchaj podcastu NowyMarketing
-
Monika Czaplicka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych ekspertek od marketingu i kryzysów w Polsce. Choć jej początki wiele osób upatruje w blogosferze, to Monika tak naprawdę zaczynała od… prowadzenia komunikacji na forach internetowych.