Daniel Kotliński był dziennikarzem stricte związanym ze światem biznesu czy marketingu. Jednak w 2018 r. dołączył do Tigers, a to za sprawą samego Franciszka Georgiewa – ówczesnego CEO agencji. Dziś Daniel zajmuje się stricte strategiami marketingowymi. I jak sam wskazuje – każda marka posiada strategię, nawet jeśli nie zdaje sobie z tego sprawy.
Zobacz również
– Myślę, że każda marka ma strategię marketingową, tylko nie każda jest tego świadoma. A czy powinna? Tak. Każda decyzja o tym, jaki produkt wytwarzać, jak go dystrybuować, za ile go sprzedawać i jak go promować – to proces decyzyjny. Pytanie brzmi, czy chcesz zaplanować to świadomie, czy nad tymi czterema elementami kontrolę miała konkurencja. Prawda jest taka, że jeśli Ty nie planujesz, to planują za Ciebie inni – mówi Daniel Kotliński.
O tym, jak opracowywać strategie marketingowe, kiedy są one nieefektywne, jak wyznaczać cele i czemu według Daniela nie warto uczyć się marketingu, rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast. Przesłuchaj go koniecznie.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Budowanie marek i branding wywróciły się do góry nogami. Dziś dla konsumentów jak nigdy dotąd istotne są wartości, idee i interakcje, a badania pokazują, że kwestie te będą coraz ważniejsze. Jak zatem budować marki w latach 20. XXI wieku?
- Szymon Paroszkiewicz od kilkunastu lat rozwija swoją agencję Green Parrot, a ostatnio również software house Develtio. Jednak nie o prowadzeniu agencji rozmawiamy w najnowszym odcinku NowyMarketing Podcast, a o tokenach NFT i ich zastosowaniach w marketingu.
- Bartek Ziemiański to jeden z najpopularniejszych ekspertów od LinkedIn w Polsce i ojciec-inicjator wydarzeń LinkedIn Local w naszym kraju. Przez lata pracował jako przedstawiciel handlowy, by stać się specjalistą od LinkedIna, employee advocacy i social sellingu.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing