Billboard 3D rodem z horroru. Netflix promuje serial „Resident Evil”

Billboard 3D rodem z horroru. Netflix promuje serial „Resident Evil”
Przechodnie na Times Square mogli zobaczyć kolejny trójwymiarowy billboard Netflixa. Tym razem z cyfrowego ekranu „uwolnił się” Licker – upiorna postać z nowego serialu „Resident Evil”.
O autorze
1 min czytania 2022-07-15

fot. twitter.com/Netflix

14 lipca na platformie Netflix miała miejsce premiera serialu „Resident Evil” opartego na kultowej grze wideo z 1996 roku. Akcja horroru rozgrywa się 14 lat po tym, jak śmiercionośny wirus T spowodował globalną apokalipsę. Choć po kilkunastu godzinach od premiery serial spotyka się raczej z mieszanymi opiniami, zjawiskowa kampania Netflixa budzi spore zainteresowanie w sieci.

Promując najnowszą adaptację gry, gigant streamingowy zamieścił w sercu Nowego Jorku trójwymiarowy billboard, z którego „wyskakuje” realistyczny potwór z uniwersum „Resident Evil”.

Efektowna animacja opracowana przez Tippet Studio przedstawia Lickera – zmutowanego człowieka z wielkimi zębami i długim językiem. Postać, uderzając pazurami o szyby, w ciągu kilkunastu sekund wydostaje się ze szklanej klatki i „atakuje” przechodniów.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To już kolejna kampania Netflixa, która wykorzystuje trójwymiarowe billboardy. Dzięki podobnej technologii na budynkach Nowego Jorku i Bangkoku „przemieszczały się” Myriapody, czyli potwory z serialu „Wiedźmin”. Promując serial „All of Us Are Dead”, gigant streamingowy wypuścił na ulice jednego z miast Tajlandii szkolny autobus wyposażony w duże ekrany LED. Oczom kierowców i przechodniów ukazały się krwawe sceny z udziałem trójwymiarowych zombie. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z kolei spacerujący nad Times Square trójwymiarowy Darth Vader to część kampanii Disney+. Serwis streamingowy również postanowił zareklamować swoją najnowszą produkcję za pomocą cyfrowych ekranów, które skutecznie przyciągają uwagę tysięcy odbiorców – zarówno na żywo, jak i w mediach społecznościowych.