Albert Stęclik w agencji Dziadek do orzechów zajmuje się m.in. przygotowywaniem kreacji, ale też przeprowadzaniem badań jakościowych. Swoją agencję założył wraz z 2 wspólnikami w 2016 r. Od tamtej pory agencja pracowała dla klientów jak Netflix, ING Bank Śląski czy Tarczyn, a za swoje prace zdobywała nagrody Young Creatives, Effie Awards, KTR i wiele innych.
Zobacz również
– Po każdym konkursie, w którym zdobywamy nagrody briefów jest trochę więcej i zainteresowanie rośnie. Wydaje mi się jednak, że można nieco złego powiedzieć na temat konkursów w Polsce. Uważam, że jest ich trochę za dużo, jak i samych kategorii, choć standardy w Effie czy KTR są bardzo wysokie – mówi Albert Stęclik.
Z Albertem rozmawiamy o przetargach, konkursach, badaniach jakościowych i wszystkich bolączkach związanych z prowadzeniem własnej agencji marketingowej. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
-
Marcin Cichocki to CEO & founder agencji contentowej Kuźnia Treści. W najnowszym epizodzie NowyMarketing Podcast rozmawiamy z nim o tym, jak tworzyć angażujące treści;
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
-
Maciej Okraszewski to twórca bloga i podcastu pt. Dział Zagraniczny, gdzie porusza tematy, o których w mediach słychać niewiele albo wcale. Z Maciejem rozmawiamy o finansowaniu podcastu z Patronite, zmieniających się mediach i powodów, dla których założył swój podcast;
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Tomasz Bołcun to brand manager Clickmeeting – platformy m.in. do organizowania wydarzeń online. Z Tomkiem rozmawiamy o tym, jak zmienia się rynek wydarzeń online, czy po pandemii zaczęliśmy odchodzić od digitalu i nad jakimi aspektami eventy internetowe mają przewagę nad tymi tradycyjnymi.