Marcin Cichocki to doświadczony copywriter i content marketer. Autor książek pt.: „Zawód: copywriter. Zacznij zarabiać na pisaniu” i „Copywriting Sprzedażowy”. Marcin opowiada, jak zmienił się content marketing i dlaczego najważniejsze w nim jest nieustanne testowanie treści oraz content planu.
Zobacz również
– Możemy robić wstępne analizy i wyciągać na ich podstawie wnioski, ale najpewniej będzie tak, że content, który na ich podstawie tworzymy, trzeba będzie lekko skorygować, dokręcić parę śrubek. Może też okazać się tak, że zupełnie nie trafiliśmy w gust naszej docelowej grupy odbiorców. Wszystko wynika z tego, jak dobrze ją znamy – mówi Marcin Cichocki.
Z Marcinem rozmawiamy o tym, jak wygląda content marketing w 2022 r., jak zmieniło się w copywritingu podejście do SEO, czym jest UX writing oraz co jest najważniejsze w content planie. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Maciej Okraszewski to twórca bloga i podcastu pt. Dział Zagraniczny, gdzie porusza tematy, o których w mediach słychać niewiele albo wcale. Z Maciejem rozmawiamy o finansowaniu podcastu z Patronite, zmieniających się mediach i powodów, dla których założył swój podcast;
- Tomasz Bołcun to brand manager Clickmeeting – platformy m.in. do organizowania wydarzeń online. Z Tomkiem rozmawiamy o tym, jak zmienia się rynek wydarzeń online, czy po pandemii zaczęliśmy odchodzić od digitalu i nad jakimi aspektami eventy internetowe mają przewagę nad tymi tradycyjnymi;
- To prawdziwy przełom w badaniu zasięgu cyfrowych nośników indoorowych! Rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji wdrażają właśnie AMS i CitiesAI. W naszym podcaście mówią o tym Robert Migas-Mazur i Waldemar Kruk.
Słuchaj podcastu NowyMarketing