Przemysław Depka-Prondzinski to customer implementation team lead w GetResponse. Z Przemkiem rozmawiamy o tym, jak automatyzacja procesów biznesowych i marketingowych znacząco poprawia efektywność marki. Wbrew temu, w co niektórzy wierzą to nie tylko platformy do cross-postowania czy automatyczna wysyłka maili. Temat jest o wiele bardziej skomplikowany, a możliwości marketing automation o wiele szersze.
Zobacz również
– Jest coraz większe zainteresowanie marketing automation. W dużym skrócie to system do automatyzacji marketingu lub procesów marketingowych. Możemy go jednak wykorzystywać przy szkoleniach, onboardingu i w wielu innych kwestiach. Dzięki marketing automation możemy połączyć wiele narzędzi w jedno miejsce, gromadzić dane odbiorców w jedno miejsce i tym sposobem prowadzić komunikację na wielu różnych kanałach. Połączyć np. maile, SMS-y, pushe czy rekomendacje na stronach – mówi Przemysław Depka-Prondzinski.
O tym, jak działa marketing automation i co oferuje dowiesz się z najnowszego epizodu NowyMarketing Podcast.
Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:
- Grzegorz Turniak to członek zarządu GrupaYAK, członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców i BNI. A także – ekspert od networkingu i employee advocacy. Grzegorz wskazuje nam, jak networking przekłada się na marketing i procesy biznesowe;
- Czy wirtualna rzeczywistość może zastąpić tę naszą realną? Czy taki świat będzie wykluczający, czy raczej inkluzywny? Kto będzie go budował? O tym rozmawiamy z naszymi gośćmi w nowym odcinku NowyMarketing Podcast;
- Szymon „Hed” Liebert to były dziennikarz growy, który obecnie współprowadzi kanał gamingowy „To Znowu Oni”. W ramach NowyMarketing Podcast, dzieli się swoją wiedzą i spostrzeżeniami dot. rynku gamingowego czy media relations.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
Słuchaj podcastu NowyMarketing