Szymon „Hed” Liebert: Nawet gra o kolonii bobrów może być ciekawa

Szymon „Hed” Liebert: Nawet gra o kolonii bobrów może być ciekawa
Szymon „Hed” Liebert to były dziennikarz growy, który obecnie współprowadzi kanał gamingowy „To Znowu Oni”. W ramach NowyMarketing Podcast, dzieli się swoją wiedzą i spostrzeżeniami dot. rynku gamingowego czy media relations.
O autorze
1 min czytania 2022-10-14

Popularny Hed był związany z jednym z największych serwisów growych w Polsce – Gry-Online przez 14 lat. Od 2014 r. tworzył materiały wideo na kanał TVGry. Jego treści generowały setki tysięcy wyświetleń. Jednak na początku 2022 r. pożegnał się z redakcją i zaczął rozwijać swój solowy kanał, a także projekt „To Znowu Oni” wraz z Grzegorzem Bobrekiem, Adamem Wawrzyńskim i Kacprem Pitalą. Podpytujemy Szymona m.in. o to, jak wydawcy gier mogą znaleźć się na kanałach gamingowych influencerów.

– Informacje prasowe bardzo mi się przydają, bo dzięki nim mogę się dowiedzieć o jakichś grach albo sobie o nich przypomnieć. Natomiast szukam ciekawych mechanik i czegoś, co jest nietypowe. To nie musi być duża rzecz ani nawet główny temat gry. To bardzo plastycznie działa na YouTubie, na którym nie tylko pokazujesz recenzje gier, ale możemy skupić się na małym wycinku gry. Taką grą jest np. Timberborn, która polega na zarządzaniu kolonią bobrów. W informacji prasowej przeczytałem, że można przekierować bieg wody, bo bobry budują tamy. Pomyślałem sobie, że nigdy nie grałem w grę, w której możesz zmienić bieg wody! – mówi Hed.

Z Szymonem Liebertem rozmawiamy o gamingu, media relations, PR-ze, marketingu w grach mobilnych czy blockchainowym pay-to-earn. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast: