TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Albedo Marketing: Czy Cannes Lions wyznacza trendy w marketingu?

Albedo Marketing: Czy Cannes Lions wyznacza trendy w marketingu?
Cannes Lions to festiwal marzeń dla całej branży markeitngowej. Czy jednak wydarzenie to jest w stanie utrzymać ciężar swojego mitu? Czy i jaki wpływ Cannes Lions ma na branżę marketingową?
O autorze
1 min czytania 2022-09-30

Kiedy mowa o festiwalach marketingowych, to trudno pominąć Cannes Lions. Znalezienie się tam – nawet w charakterze gościa – to marzenie niejednej agencji marketingowej. Jednak na temat Cannes Lions nie brakuje krytycznych głosów. O festiwalu można usłyszeć m.in., że to CSR-owy wyciskacz łez. Czy jednak jest tak naprawdę?

– Czy chcielibyśmy się pojawić drugi raz na Cannes Lions? Oczywiście, że tak. Jednym z momentów, które zapadły mi w pamięć, to np. przemowa Malali Jusafzai – laureatki Pokojowej Nagrody Nobla. Wiem, że to średnio marketingowe, co teraz mówię, ale kiedy siedzisz obok najmłodszej noblistki w historii, to dociera do Ciebie skala tego wydarzenia. Na Cannes Lions oglądasz bezpośrednio wystąpienia osób z Google’a, MasterCard i wielu innych dużych marek. Nie brakuje też tej części celebryckiej, jak np. przemowy Ryana Reynoldsa. Zarzutem w stosunku do Cannes Lions, który słyszałem, to fakt, że nagradzane były głównie CSR-owe wyciskacze łez. Trochę tak było, jednak to my jesteśmy branżą, która – skądinąd słusznie – nadmuchuje ważność działań CSR-owych i sustainability – mówi Piotr Szwyndrak, szef copywriterów w Albedo Marketing.

Zaprosiliśmy przedstawicielki i przedstawiciela Albedo Marketing, aby przybliżyli nam kulisy Cannes Lions i wskazali, co obecność na tym wydarzeniu im uświadomiła. Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się