Założeniem polskich nagród MIXX jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą – były połączeniem kreatywności i efektywności. Najlepsze rozwiązania zostaną zaprezentowani reklamodawcom, dysponentom budżetów reklamowych.
Zobacz również
Nominowani zostali:
Bezpośredni odzew
- Dobra oferta dla dobra – 180heartbeats + JUNG v. MATT
 - Keep Calm & Be Relevant! – ValueMedia
 - Optymalizacja PPC pod ROI – ValueMedia
 
Branded kontent
- Interaktywny Finał Męskiego Grania 2013 – GONG
 - Piję Wodę dla Żywiec Zdrój – VML
 - Rak’n’Roll Records – charytatywna wytwórnia muzyczna – 180heartbeats + JUNG v. MATT
 
Gry 
                        
                                                     Apps in ChatGPT: nowy krok OpenAI [OPINIE]
                    
- Bridgy Jones podbija świat – VML
 - Danonki Wirtualne Przedszkole – Nowa kraina Zoo – MediaCom
 - McDonald’s – Drwal wraca do gry – Tribal DDB
 
Kampania wizerunkowa
Słuchaj podcastu NowyMarketing
- Metafen. Można inaczej – K2 Internet
 - Mocnopomocni agenci PZU – VML
 - Otwieracz Żywca – GONG
 
Kampanie cross-mediowe
- Celebryci w PLAY – MediaCom
 - Milka. Moje miasto się przytula – SMV Group
 - Mocnopomocni agenci PZU – VML
 
Lojalność wobec brandu
- Danonki Wirtualne Przedszkole – MediaCom
 - Orange Social Care – obsługa klienta w social media – VML
 - PROGRAM LOJALNOŚCIOWY ONLINE NERF – GONG
 
Marketing społecznościowy
- Fani Tyskiego tworzą historię – Tequila Polska
 - Republika Kaktusa – MEC Global
 - Zwierzaki z Littlest Pet Shop szukają opiekunów – SMV Group
 
Mobile/apps/tablets
- Aplikacja ICOON na telefony z systemem Windows Phone – Wunderman
 - Bridgy Jones podbija świat – VML
 - Durex w Listonic – Socialyse
 
Najlepsze zastosowanie nowych mediów
- Durex Eksperyment – Socialyse
 - Mocnopomocni agenci PZU – VML
 - Nike Hypervenom – Mindshare
 
Strona brandowa
- www.goldensubmarine.com – GoldenSubmarine
 - Nowy serwis internetowy marki House – Zjednoczenie.com
 - Strona internetowa marki Żywiec – GONG
 
Wideo-online
- Mr Button – Artegence
 - Otwieracz Żywca – GONG
 - Proama VOD Direct – MediaCom
 
Wprowadzenie nowego produktu na rynek
- GARNIER OLIA LAUNCH – ZenithOptimedia
 - nju mobile – MEC Global
 - Vichy Dercos Neogenic – ZenithOptimedia
 
Najwyżej oceniona kampania w ogóle otrzyma tytuł ‘Best in Show’.
Organizator konkursu – Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska oraz wszystkie firmy członkowskie Związku mogli zgłaszać kandydatów do „Nagród za dokonania”: Człowiek Roku, Marketer Roku, Agencja Roku oraz Dom Mediowy Roku.
Kapituła oceniająca zgłoszenia przyznała następujące nominacje:
Człowiek roku
- Nominacje nie ujawnione
 
Agencja roku
Dom mediowy roku
- Group One
 - MEC Global
 - Value Media
 
Marketer roku
Uroczystą galę rozdania nagród poprzedzi MIXX Conference – konferencja o unikalnej formule w której zostaną zaprezentowane studia przypadków kampanii z perspektywy klient + agencja. Przedstawione będą kampanie ze szczególnym uwzględnieniem problemów związanych z ich realizacją i sposobów na radzenie sobie z nieoczekiwanymi sytuacjami.