RAFAŁ SAŁAK: Komunikacja w IT już nie tylko z myślą o geekach

RAFAŁ SAŁAK: Komunikacja w IT już nie tylko z myślą o geekach
Komunikacja, marketing i PR w branży IT przeszły dość solidną zmianę. Te nie są już zmaskulinizowane i skoncentrowane wokół geeków. A drugie skrzypce gra jeszcze technologia, która zmienia sposoby dotarcia do klientów czy potencjalnych pracowników. Jak zmienia się PR w IT?
O autorze
1 min czytania 2023-02-03

Rafał Sałak to communications team leader, mający spore doświadczenie w PR-ze i marketingu spółek IT. Obecnie związany jest z poznańskim Netguru. Z Rafałem rozmawiamy o tym, jak zmieniła się komunikacja w branży IT na przestrzeni lat.

– Dawniej w dużej mierze stereotypowym człowiek z IT był mężczyzna w okularach i flanelowej koszuli, a dodatkowo geek. Teraz to już nie jest do końca prawda. Jest kilka osi w zależności od tego do kogo i na jakie rynki się komunikujesz. My komunikujemy się głównie po angielsku, bo kierujemy się głównie na zachód i tam jest zupełnie inna specyfika. Komunikacja w IT już nie jest zmaskulinizowana. Trendy się zmieniają, zróżnicowanie w IT jest już dużo większe – mówi Rafał Sałak.

Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast i dowiedz się, jak komunikują się spółki IT.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing