Ewa Kryj-Satalecka: Chcesz sprzedawać w B2B? Zrozum czego i DLACZEGO potrzebuje Twój klient

Ewa Kryj-Satalecka: Chcesz sprzedawać w B2B? Zrozum czego i DLACZEGO potrzebuje Twój klient
Jak prowadzić marketing B2B? Trzeba być autentycznym, mieć spójną komunikację, jasne wartości i value proposition i stawiać na... agile.
O autorze
1 min czytania 2023-02-10

Ewa Kryj-Satalecka to rzeczniczka prasowa i dyrektorka komunikacji w Asseco Poland, a także podcasterka. Z Ewą rozmawiamy dlaczego powinniśmy generować popyt, a nie leady, jak określać DNA i value proposition i robić z nich użytek, czy dlaczego powinniśmy postawić na zwinną strategię i działania agile.

– Trzeba mieć bardzo jasną wizję tego, kim się jest, jakie problemy rozwiązują jej produkty, jakie mamy wartości i oczywiście czego pragnie klient. Na tej podstawie trzeba zdefiniować konkretne cele – tylko wtedy można stworzyć skuteczny miks działań marketingowych i spójną komunikację. Nie chodzi o to, aby robić dużo tylko skutecznie – mówi Ewa Kryj-Satalecka.

Sprawdź najnowszy odcinek NowyMarketing Podcast.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Sprawdź też pozostałe odcinki NowyMarketing Podcast:

Słuchaj podcastu NowyMarketing