Alessandro Paluzzi opublikował wpis na Twitterze, w którym podzielił się informacją o tym, że Instagram opracowuje proces pozwalający użytkownikom generować własne naklejki dzięki wykorzystaniu sztucznej inteligencji.
Na przedstawionym screenie widzimy komunikat: „Wprowadź frazę, aby za pomocą AI stworzyć naklejkę”, co sugeruje, że po wpisaniu dowolnej treści, użytkownicy będą mogli wygenerować własne mini dzieło.
Zobacz również
fot. Twitter
Użytkownicy będą mogli dodać Instagram Stickers do swoich zdjęć lub filmów. Nowa potencjalna opcja Instagrama to podobno jedno z wielu narzędzi, nad którymi pracuje Meta.
Movember/Wąsopad: jak marki zachęcają do profilaktyki męskich nowotworów [PRZEGLĄD]
– Myślę, że istnieje możliwość przedstawienia agentów sztucznej inteligencji miliardom ludzi w sposób, który będzie użyteczny i znaczący. Eksplorujemy możliwości czatu w WhatsApp i Messengerze, narzędzia do tworzenia wizualizacji postów na Facebooku i Instagramie oraz reklam, a z czasem także doświadczeń wideo i multimodalnych. Spodziewam się, że te narzędzia będą wartościowe dla wszystkich, od zwykłych ludzi po twórców i firmy – komentuje Mark Zuckerberg w najnowszej aktualizacji wyników Meta.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS Metaverse to gigantyczna szansa dla naszego regionu [podcast]
Czy wirtualna rzeczywistość może zastąpić tę naszą realną? Czy taki świat będzie wykluczający, czy raczej inkluzywny? Kto będzie go budował? O tym rozmawiamy z naszymi gośćmi w odcinku NowyMarketing Podcast.
PS 2 Meta odnotowuje duże straty finansowe. Powodem mniejsze zyski z reklam i ogromne inwestycje w metaverse
Wpływy reklamowe Meta Platforms, do którego należą platformy Facebook, Messenger, WhatsApp i Instagram, zmniejszyły się w porównaniu do 2021 roku. Finanse znacząco obciążył pion Reality Labs obejmujący sprzęt do wirtualnej rzeczywistości.