Katarzyna Uziembło dołącza do działu obsługi klienta agencji hyperCREW na stanowisko Account Managera

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Uziembło dołącza do działu obsługi klienta agencji hyperCREW na stanowisko Account Managera

hyperCREW wzmacnia dział obsługi klienta – dołącza do niego Katarzyna Uziembło, na stanowisko Account Managera.

Agencja hyperCREW wzmacnia dział obsługi klienta. Dołącza do niego Katarzyna Uziembło, która na stanowisku Account Managera zajmie się obsługą m.in. GlaxoSmithKline, Maoam (marka Haribo), Grupy Żywiec oraz BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (Grupa Bosch).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Katarzyna Uziembło ma 7-letnie doświadczenie w pracy w branży marketingowej. Bezpośrednio przed dołączeniem do hyperCREW zajmowała stanowisko Client Service Director w Valkea Media. Wcześniej w agencji ClearSense jako Project Manager/Product Manager pracowała nad projektami dla klubu Legia Warszawa, a w agencji Xconcept, na stanowisku Interactive Project Leader/Project Manager, obsługiwała m.in. firmy i marki: Ambra, Colian, COTY, Procter & Gamble, L'Oreal, Chiquita Europe B.V., Unimil, Dax Cosmetics. Karierę w branży rozpoczynała w agencji Synerway przy obsłudze takich klientów jak: GTI Travel, Ronson, Orbis, City Index, Green House Development.

Katarzyna Uziembło jest absolwentką Dziennikarstwa/UKSW i Prawa/Wyższa Szkoła Prawa i Administracji.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij