„LookBeyondBorders” Amnesty International w finale Shots Awards

Film Amnesty International pokazujący, że 4-minutowy kontakt wzrokowy zbliża ludzi bardziej niż cokolwiek innego, znalazł się w finale kolejnego konkursu reklamowego.
O autorze
0 min czytania 2016-09-26

Tym razem projekt dostrzeżony został przez prestiżowy konkurs Shots Awards, otrzymując nominację w kategorii Charity/PSA Campaign of the Year.

Shots Awards jest konkursem szczególnie ważnym w świecie twórców. Jury składające się z reżyserów, dyrektorów kreatywnych i producentów z topowych agencji reklamowych i firm produkcyjnych, zwraca szczególną uwagę na doskonałe rzemiosło stojące za najbardziej kreatywnymi i innowacyjnymi projektami reklamowymi.

Film autorstwa i produkcji DDB&tribal wyreżyserował Bartosz Dombrowski z Papaya Films, a za zdjęcia odpowiedzialny był Kuba Kijowski. Muzykę skomponował Atanas Valkov, a Błażej Kafarski odpowiedzialny był za sound design. Montaż wykonała Kasia Orzechowska i Mateusz Romaszkan. Za działania PR wspierające kampanię odpowiadała agencja Big Picture. 

Wyróżnione w konkursie kampanie można zobaczyć na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Film dostępny jest pod linkiem:

Słuchaj podcastu NowyMarketing