„LookBeyondBorders” Amnesty International w finale Shots Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„LookBeyondBorders” Amnesty International w finale Shots Awards

Film Amnesty International pokazujący, że 4-minutowy kontakt wzrokowy zbliża ludzi bardziej niż cokolwiek innego, znalazł się w finale kolejnego konkursu reklamowego.

Tym razem projekt dostrzeżony został przez prestiżowy konkurs Shots Awards, otrzymując nominację w kategorii Charity/PSA Campaign of the Year.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Shots Awards jest konkursem szczególnie ważnym w świecie twórców. Jury składające się z reżyserów, dyrektorów kreatywnych i producentów z topowych agencji reklamowych i firm produkcyjnych, zwraca szczególną uwagę na doskonałe rzemiosło stojące za najbardziej kreatywnymi i innowacyjnymi projektami reklamowymi.

Film autorstwa i produkcji DDB&tribal wyreżyserował Bartosz Dombrowski z Papaya Films, a za zdjęcia odpowiedzialny był Kuba Kijowski. Muzykę skomponował Atanas Valkov, a Błażej Kafarski odpowiedzialny był za sound design. Montaż wykonała Kasia Orzechowska i Mateusz Romaszkan. Za działania PR wspierające kampanię odpowiadała agencja Big Picture. 

Wyróżnione w konkursie kampanie można zobaczyć na stronie.

Film dostępny jest pod linkiem:

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij