Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nowe horyzonty działań marketingowych

Reorganizacja w strukturach Cheil Polska.
O autorze
1 min czytania 2016-09-27

Cheil Polska, należąca do grupy Cheil Worldwide, to jedna z niewielu agencji na polskim rynku zapewniająca tak kompleksową komunikację. Od powstania w 2008 roku, znana jest z łączenia kompetencji obejmujących całą ścieżkę konsumenta – od tradycyjnych kampanii ATL przez działania retailowe, do kompletnych rozwiązań digitalowych takich jak web, e-commerce, mobile czy CRM.

Tak szeroki zakres kompetencji wymaga unikalnego zespołu, stąd decyzja o restrukturyzacji. – Wyznając Cheilową zasadę „Ideas that move”, łączymy kreatywność z technologią, by dostarczyć rozwiązania, które skutecznie zmieniają doświadczenia konsumentów. Właśnie dlatego szukamy śmiałych ekspertów, o nieszablonowym sposobie myślenia. W zamian wspieramy ich na każdym etapie rozwoju zawodowego. Jesteśmy pewni, że nowa formuła naszej agencji sprawi, iż będziemy jeszcze silniejsi, a nasz zespół będzie się twórczo rozwijał– stwierdziła Soomin Kwon, od maja obejmująca stanowisko Managing Director Cheil Polska.

Reorganizacja miała miejsce głównie na stanowiskach zarządzających. Całość obowiązków dyrektora kreatywnego została przejęta przez Mojcę Tirš, która wcześniej dzieliła tę rolę z Piotrem Cedzyńskim. Z pochodzenia Słowenka, w Polsce rozpoczęła karierę od pracy w agencji BBDO Warszawa, gdzie tworzyła całościową komunikację dla takich marek, jak: Procter & Gamble, Mars Polska, Bayer, Vectra czy Mercedes-Benz. Kreacją Cheil Polska zarządza obecnie wraz z pełniącym funkcję Head of Art Directors, Rafałem Michałek-Czerepakiem. We wcześniejszych latach zdobywał on doświadczenie pracując w agencjach TBWA, DDB, Euro RSCG, BBDO dla klientów takich, jak Coca Cola, Vectra, Nestle, Mars, PZU, Gillette.

Od lipca działem strategii kieruje Rafał Piasecki, wcześniej związany z takimi agencjami, jak: Young&Rubicam, CAM Media oraz DDB, w których zajmował się kampaniami między innymi dla: T-Mobile, Tchibo, Polkomtel, PZU, Danone, Żywiec Zdrój, Unilever. Na stanowisku Head of Strategy w Cheil Polska zastąpił Monikę Niechajewicz. Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko Business Lead.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Należący do poprzedniego zespołu zarządzającego Niechajewicz, Cedzyński, Michał Wiśniewski (Client Service Director) i Jakub Barzak (Head of Digital) podjęli się nowych wyzwań w branży reklamowej.

– Jesteśmy niezwykle dumni z rozwoju zawodowego naszych byłych współpracowników i cieszymy się, że mieliśmy w nim swój udział. Tymczasem, nowo wytyczona droga agencji, nowe cele oraz nowi ludzie sprawiają, że nie możemy doczekać się tego, co będzie dalej – podsumowała Mojca Tirš, Creative Director Cheil Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się