Markowy rok 2012: media - wydawnictwa i radio

Markowy rok 2012: media - wydawnictwa i radio

Które wydarzenia były najważniejsze dla marek Elle i Instyle, Grupy Polskapresse oraz Trójki - Programu 3 Polskiego Radia w roku 2012? Jakie kanały komunikacji marketingowej w roku 2013 będą wykorzystane do ich promocji? Polecamy podsumowanie roku w kategorii media: wydawnictwa i radio.

 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Magdalena Chudzikiewicz, dyrektor marketingu i rzecznik prasowy Grupy Polskapresse i Marek Stankiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu Grupy Polskapresse:

1. Magdalena Chudzikiewicz: Grupa Polskapresse w 2012 roku prowadziła działania mające na celu wzmocnienie pozycji lidera na rynku informacji lokalnej, pogłębienia zaangażowania w serwisach z kategorii rozrywki użytecznej oraz ogłoszeń. Równocześnie byliśmy aktywni w obszarze inwestycji wspierając istotne z punktu widzenia portfolio marki.

2. Magdalena Chudzikiewicz: Komunikujemy nasze marki i działania wykorzystując różne możliwości i kanały dotarcia do Klientów. Działania offline’owe np. kampanie outdoorowe tytułu Nasze Miasto czy Dom.gratka.pl wspieraliśmy kampaniami online, w tym także z wykorzystaniem naszych serwisów. To pozwoliło nam na pogłębienie wiedzy na temat optymalizacji i konwersji ruchu na określoną akcję.

3. Magdalena Chudzikiewicz: Coraz większe skupienie marketerów na optymalizacji działań z możliwością pobierania opłat od Klienta, jeszcze na poziomie akcji online jest naturalnym kierunkiem rozwoju sieci. Umobilnienie, w tym mobilny portfel oraz coraz odważniejsze ruchy e-commercowe to tylko niektóre elementy łatwe do przewidzenia z perspektywy roku. Kolejnym elementem, będącym również naszym udziałem jest wprowadzenie płatnych treści online z wykorzystaniem słowackiej technologii – to ogromna zmiana w polskiej sieci, a jej efekty w roku 2013 będą jeszcze bardziej widoczne.

4. Marek Stankiewicz:To akurat proste i z marketingowego punktu widzenia nie było nic, co mogłoby przyćmić jedno wydarzenie. Event którego wartość mediową na cztery dni po nim wyceniono na około 100 mln dolarów. Event, który stworzył z człowieka ikonę pop kultury. YouTube nigdy do tej pory (niezależnie od tego czy był to ślub w Anglii, czy wybory w USA) nie prowadził 8 mln transmisji na żywo. Marketingowe wydarzenie choć nie wiem czy „tylko” roku to Red Bull Stratos.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij