Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Nudle Knorr ponownie w rękach The Digitals

Firma Unilever już trzeci rok z rzędu powierzyła agencji The Digitals prowadzenie strony internetowej i działań marketingowych na Facebooku dla marki Nudle Knorr.
O autorze
1 min czytania 2013-02-21

The Digitals współpracuje z Unilever Polska od 2011 roku, realizując działania marketingowe w Internecie oraz Social Media dla marki Nudle Knorr. Do zadań agencji należy obsługa serwisu www.knorrnudle.pl i prowadzenie profilu marki na Facebooku, dodatkowo realizuje również kampanie internetowe, zajmuje się produkcją gier interaktywnych i materiałów POS oraz przygotowaniem i prowadzeniem akcji specjalnych dla tej marki.

W 2012 roku agencja The Digitals zrealizowała 6 wydarzeń specjalnych. Największym sukcesem zakończyła się akcja „Ogarnij paczkę”, w której za pomocą prostego narzędzia graficznego fani mieli możliwość zaprojektowania opakowań dla czterech najbardziej popularnych smaków Nudle Knorr. Uczestnicy zabawy nadesłali ponad 6 tysięcy zgłoszeń, zaś profil marki zyskał 25 tysięcy nowych fanów. Cztery zwycięskie projekty znalazły się na opakowaniach limitowanej edycji Nudle Knorr, dostępnych w sprzedaży detalicznej. W lecie The Digitals przygotowało dwie edycje interaktywnej gry „Zamieszanie na patelni”, wpierającej wprowadzenie nowych produktów Knorr – Nudle z patelni. Projekt miał charakter edukacyjny – w ramach zabawy każdy uczestnik mógł sprawdzić swój kulinarny talent i zapoznać się z przepisami na nowe dania Nudle z patelni. Koniec 2012 roku to także druga edycja plebiscytu na najgłośniejszy polski akademik. Akcja odbiła się szerokim echem w środowisku studenckim – w zabawie udział wzięło ponad 280 akademików, na które oddano łącznie 50 tysięcy głosów.

Efektem działań marketingowych prowadzonych w 2012 roku było podwojenie liczby fanów Nudle Knorr na Facebooku – ich liczba przekroczyła 100 tysięcy osób. Na profilu marki powstało także wiele memów, które rozeszły się po sieci i znalazły w takich miejscach, jak strona główna Gazety.pl czy portal Demotywatory.pl. Domeną profilu Nudle Knorr jest luźny styl komunikacji i ciekawe akcje specjalne, które sprawiają, że zaangażowanie fanów i ich związek z marką stale rośnie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj