Mobilna reklama oliwy Monini

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Mobilna reklama oliwy Monini

Monini Polska reklamuje oliwę z oliwek przy mobilnej liście zakupów w Listonic. Na oficjalnej stronie internetowej do przepisów i produktów dodano Przyciski Listonic.

Przy liście zakupów w aplikacji Listonic konsument zobaczy reklamę produktów marki Monini. Po kliknięciu w komunikat reklamowy użytkownicy smartfonów będą mogli jednym ruchem dodać Oliwę do swojej listy zakupów lub przejść do strony internetowej monini.pl.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pod produktami prezentowanymi na stronie internetowej marki Monini znajdują się przyciski „dodaj do listy zakupów”. Ich kliknięcie powoduje dodanie do listy zakupów w Listonic produktu marki wraz z interaktywnym zdjęciem.

Przycisk „Dodaj do listy zakupów” umieszczony na stronach internetowych, banerach reklamowych czy folderach PDF umożliwia impulsywną reakcję konsumenta na komunikat reklamowy oraz szybkie zapisanie produktu na liście zakupów. Przyciski umieszczone są także na stronach internetowych z produktami takich marek jak Frosta czy Oshee. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij