Technologia 360 pomaga w uświadomieniu, że nie warto jeździć na “podwójnym gazie”

Technologia 360 pomaga w uświadomieniu, że nie warto jeździć na “podwójnym gazie”

Pijani kierowcy to zagrożenie dla wszystkich uczestników ruchu drogowego. W zeszłym roku na polskich drogach złapano ponad 120 tysięcy osób, które jechały na „podwójnym gazie”.

Ta liczba to wielki powód do niepokoju. Aby uświadomić ludziom, jak niebezpieczna jest jazda po alkoholu, Diageo wypuściła film nakręcony w technologii 360.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Diageo to firma, która pod swoimi skrzydłami ma takie marki jak Johnnie Walker, Guinness czy Baileys. Zamiast klasycznego ostrzegania klientów przed skutkami połączenia jazdy z alkoholem wykorzystali nowe technologie, by można było o tych konsekwencjach przekonać się na własnej skórze.I trzeba przyznać – służy to kampanii. Wykorzystanie technologii 360 pozwala lepiej wczuć się w sytuację i położenie trzeźwych i nietrzeźwych uczestników wypadku.

Chociaż oszczędzono widzom szczególnie brutalnych obrazów, to napięcie wisi w powietrzu. Widzimy ludzi bojących się o swoje życie, przerażenie i mocne trzymanie się foteli, dzięki czemu obraz zostaje w naszej pamięci na długi czas.

PS

Użycie technologii 360 w innych tematach społecznych

 PS

Technologia 360 w reklamach

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij