Rusza ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza ogólnopolska kampania telewizyjna marki Zagrodowy

W pierwszej połowie stycznia 2017 r. rozpocznie się emisja nowych spotów marki Zagrodowy, należącej do firmy Sedar. W największych stacjach telewizyjnych nadawane będą spoty 15. i 30.-sekundowe.

Reklamy o charakterze wizerunkowym, podkreślają główne benefity i wyróżniki Kurczaka Zagrodowego. Hasło przewodnie spotów to „Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania marki Zagrodowy rozpocznie się w I połowie stycznia. Spoty emitowane będą do końca lutego 2017 r. W stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2 oraz na kanałach tematycznych Polsat, TVN i TVP pojawią się spoty 15. i 30. sekundowe. W każdej z reklam komunikowane są najważniejsze wyróżniki Kurczaka Zagrodowego. Akcentowane jest pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na polskiej wsi oraz dostęp do zagrody na swieżym powietrzu. Podkreślane jest także bezpieczeństwo, wysokiej jakości, w pełni naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków. 

Kluczowy benefit marki Zagrodowy, czyli wysoką, wyróżniającą się jakość produktu dzięki lokalnemu pochodzeniu i dbałości o zrównoważony rozwój zwierząt, wyraża główny claim kampanii – hasło „Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”. Spoty są kolejnym elementem strategii promującej markę Zagrodowy w skali ogólnopolskiej. Reklamy wizerunkowe akcentują unikalność produktu i poszerzają świadomość marki, przybliżając konsumentom filozofię marki Zagrodowy oraz główne zalety oferowanych produktów.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij