Reklamy o charakterze wizerunkowym, podkreślają główne benefity i wyróżniki Kurczaka Zagrodowego. Hasło przewodnie spotów to „Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”.
Kampania marki Zagrodowy rozpocznie się w I połowie stycznia. Spoty emitowane będą do końca lutego 2017 r. W stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVP 1, TVP 2 oraz na kanałach tematycznych Polsat, TVN i TVP pojawią się spoty 15. i 30. sekundowe. W każdej z reklam komunikowane są najważniejsze wyróżniki Kurczaka Zagrodowego. Akcentowane jest pochodzenie kurczaka z małych, rodzinnych gospodarstw na polskiej wsi oraz dostęp do zagrody na swieżym powietrzu. Podkreślane jest także bezpieczeństwo, wysokiej jakości, w pełni naturalne pożywienie bez GMO oraz chów bez antybiotyków.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kluczowy benefit marki Zagrodowy, czyli wysoką, wyróżniającą się jakość produktu dzięki lokalnemu pochodzeniu i dbałości o zrównoważony rozwój zwierząt, wyraża główny claim kampanii – hasło „Zagrodowy – Wielki kurczak z małej zagrody”. Spoty są kolejnym elementem strategii promującej markę Zagrodowy w skali ogólnopolskiej. Reklamy wizerunkowe akcentują unikalność produktu i poszerzają świadomość marki, przybliżając konsumentom filozofię marki Zagrodowy oraz główne zalety oferowanych produktów.