TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Youtuber Dem3000 w zwariowanych rozmowach z Grzegorzem Krychowiakiem i innymi celebrytami w nowej kampanii Samsunga

Samsung Electronics Polska przygotował nową odsłonę kampanii promującej Smart TV. Tym razem w materiałach wideo zobaczymy Grzegorza Krychowiaka oraz aktorów – Jarosława Boberka i Adama Woronowicza. Celem kampanii jest zwiększenie wiedzy na temat Samsung Smart TV i treści, jakie są dostępne...
O autorze
1 min czytania 2017-01-31

…w ramach tej usługi.

W celu przybliżenia możliwości i sposobu działania Samsung Smart TV, bohaterowie trzech materiałów wideo wcielają się w rolę gości programu kulturalnego pt. „Studio konesera”, którego gospodarzem jest znany youtuber Jakub Dębski (Dem3000). W wywiadach z Grzegorzem Krychowiakiem, Jarosławem Boberkiem i Adamem Woronowiczem prowadzący, w niecodziennej formie, prezentuje bogate zasoby filmowe Samsung Smart TV oraz szybkość działania tej usługi. Stara się także dowiedzieć więcej na temat gustów – nie tylko filmowych – zaproszonych do studia gości.

Rozmowy utrzymane są w zabawnej i intrygującej konwencji programu o kulturze, gdzie pierwsze skrzypce gra prowadzący, który wprawia swoich gości w zakłopotanie i niepokój. W każdym z docinków, przy okazji wywiadu, prezentowane są inne funkcjonalności Smart TV.

W ramach kampanii, która startuje 30 stycznia br. w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Twitter) wyemitowane zostaną trzy materiały wideo. Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajęła się agencja Starcom, a działania Public Relations koordynuje dfusion communication.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Wszystkie odcinki „Klubu konesera” już teraz można obejrzeć online:



Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się