…w ramach tej usługi.
W celu przybliżenia możliwości i sposobu działania Samsung Smart TV, bohaterowie trzech materiałów wideo wcielają się w rolę gości programu kulturalnego pt. „Studio konesera”, którego gospodarzem jest znany youtuber Jakub Dębski (Dem3000). W wywiadach z Grzegorzem Krychowiakiem, Jarosławem Boberkiem i Adamem Woronowiczem prowadzący, w niecodziennej formie, prezentuje bogate zasoby filmowe Samsung Smart TV oraz szybkość działania tej usługi. Stara się także dowiedzieć więcej na temat gustów – nie tylko filmowych – zaproszonych do studia gości.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Rozmowy utrzymane są w zabawnej i intrygującej konwencji programu o kulturze, gdzie pierwsze skrzypce gra prowadzący, który wprawia swoich gości w zakłopotanie i niepokój. W każdym z docinków, przy okazji wywiadu, prezentowane są inne funkcjonalności Smart TV.
W ramach kampanii, która startuje 30 stycznia br. w mediach społecznościowych (YouTube, Facebook, Twitter) wyemitowane zostaną trzy materiały wideo. Za kreację kampanii oraz wdrożenie strategii w social mediach odpowiada agencja VML Poland, zakupem mediów zajęła się agencja Starcom, a działania Public Relations koordynuje dfusion communication.
Wszystkie odcinki „Klubu konesera” już teraz można obejrzeć online:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing