Szwedzkie linie kolejowe zabiorą Cię w podróż pełną akceptacji

Szwedzkie linie kolejowe zabiorą Cię w podróż pełną akceptacji
W czasach, kiedy świat ciągle się zmienia i dzieli, wielu marketerów otwiera swoje kreatywne ramiona, by pokazać poparcie dla ludzi z różnych środowisk. Szwedzkie linie kolejowe opowiadają historię niecodziennej transformacji.
O autorze
1 min czytania 2017-03-07

Podczas swojej podróży koleją bohater reklamy cieszy się malowniczymi widokami, by za chwilę wprowadzić kilka zmian w swoim wyglądzie. Spot jest dobrym przykładem silnego storytellingu.

W czasie, gdy niektórzy politycy próbują dzielić ludzi, my zdecydowaliśmy się przypomnieć, że szwedzka kolej jest dla Ciebie, kimkolwiek jesteś i gdziekolwiek chcesz iść”- mówią przedstawiciele kolei.

Reklama jest częścią nowej strategii reklamowej, mającej na celu pokazać, że podróż koleją jest najlepszym i najbardziej przyjaznym, sposobem poruszania się. Dlaczego?

W spocie widzimy Pelle Pia (Szweda, który swój „coming out” przeszedł w wieku 55 lat), który po transformacji wychodzi z toalety w wysokich obcasach i widzi spojrzenia pełne akceptacji, a nie wyroku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Miejscem, w którym równość była zawsze obecna jest i będzie Nowy Orlean. Aby podkreślić ten ważny komunikat, mieszkańcy dzielnicy Bourbon wymaszerowali razem na ulicę, by pokazać, że miasto jest zawsze otwarte, niezależnie od tego kim jesteś!

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Ponad czterystu obywateli zebrało się podczas wydarzenia. W pełnym makijażu i barwnych strojach paradowali w imię braku podziałów. Ulicę zamieniły się w pełne życia i muzyki miejsce celebracji.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Z tej okazji powstał spot reklamujący wydarzenie w reżyserii Trent Jaklitsch.

„Ilość emocji i liczba obywateli, którzy przyszli by wziąć udziała w paradzie i filmie jest świadectwem determinacji miasta, które nigdy nie porzuci swoich osiągnięć w dziedzinie praw człowieka!” – podkreślił Mark Romig, CEO New Orleans Tourism Marketing Corporation.