Reklama dnia: Toyota zabierze Cię w podróż w czasie, podczas której poczujesz fizyczną transformację

Reklama dnia: Toyota zabierze Cię w podróż w czasie, podczas której poczujesz fizyczną transformację

Zapnij pasy i przygotuj się na surrealistyczną wycieczkę z Toyotą, w której będziesz świadkiem pogrywania z czasem.

Sci-Fi w czystej postaci. Toyota najwyraźniej zainspirowała się serialem “Black Mirror” i włożyła dużo wysiłku w zabranie nas w przyszłość. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W reklamach widzimy kobietę, która doznaje fizycznych transformacji w swoim Priusie i mężczyznę uwięzionego w pętli czasu. Wszystko za sprawą produkcji, którą kierował Vania Heymann. Zobaczcie te spoty!

Toyota wyprodukowała serię krótkich filmów na potrzeby widowni w kinach. Chce zapoznać oglądających z Prius i Camry, pięknymi modelami samochodów marki.

Za kreację spotów odpowiedzialna jest agencja Saatchi & Saatchi LA.

PS

Kilka lat temu Toshiba i Intel wypuścili krótkometrażowy serial. W każdym epizodzie bohater posiadał inną osobowość, tak by każdy z widzów mógł któryś z odcinków dopasować do siebie. 

Całą historię zbudowano wokół problemu tożsamości – jakże żywego nawet dla „młodych dorosłych”, którzy obecnie dużo później wyrastają z nastoletnich prób definiowania samych siebie. Świat nie zachęca ich do ugruntowania osobowości na jakichś trwałych podstawach.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij