Zorganizowany przez eurobank konkurs ofert został rozstrzygnięty w czerwcu. Kampania konta osobistego active wystartowała pod koniec czerwca i potrwa do końca sierpnia. Jest skierowana do 3 wyselekcjonowanych grup docelowych i dla każdej Kamikaze przygotowała 3 różne linie kreatywne. Narzędzia użyte w komunikacji to bannery, materiały reklamowe przygotowane na potrzeby akcji na Facebooku oraz specjalne landing page: tutaj, tutaj i tutaj.
Agencja przygotowała również dedykowany panel internetowy przeznaczony do obsługi akcji przez doradców w placówkach eurobanku. Panel służy do ewidencjonowania kont założonych w ramach akcji promocyjnej.
Zobacz również
Druga kampania – konta na co dzień – obejmuje małe miasta. W ramach akcji o charakterze offline założenie konta jest premiowane prezentem w postaci zestawu biżuterii. Nośniki wykorzystywane w kampanii to: outdoor lokalny oraz materiały POS (plakaty i ulotki wraz z dystrybucją).
Zakres pracy agencji w ramach tej akcji objął: opracowanie założeń komunikacyjnych, koordynacja procesu zakupowego gadżetu z dostawą, przygotowanie projektów materiałów drukowanych, druk oraz zorganizowanie samej dystrybucji ulotek. Przy druku i dystrybucji ulotek na potrzeby kampanii Kamikaze współpracowała z agencją Altavia Polska.
Kamikaze współpracowała już z eurobankiem na zasadzie projektowej w 2016 roku realizując akcję pod hasłem „Hajs jest najs”, wspieraną przez popularnego youtubera Blowka.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Kamikaze to działająca od 11 lat niezależna agencja interaktywna z zacięciem strategicznym. Wśród jej klientów znaleźli się m.in. Orange, L’Oreal, Super-Pharm, eurobank, McCormick, Fortuna, Łowicz, Kotlin.
Słuchaj podcastu NowyMarketing