TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

IKEA stworzyła 25 minutowy film, który ma pomóc odprężyć się po ciężkim dniu i wrócić do normalnego życia po wakacjach

IKEA stworzyła 25 minutowy film, który ma pomóc odprężyć się po ciężkim dniu i wrócić do normalnego życia po wakacjach
ASMR to zjawisko percepcyjne charakteryzujące się przyjemnym uczuciem mrowienia w głowie, okolicach głowy, pleców w odpowiedzi na wizualne, słuchowe, dotykowe i węchowe bodźce - mające wprowadzić w głęboki stan relaksacji.
O autorze
1 min czytania 2017-08-09

Zjawisko ASMR stało się ogromnie popularnym zjawiskiem w Internecie, najpopularniejsze filmiki w sieci poruszające tę kwestie, czy też dźwieki, które mają wprowadzić nas dzięki tej metodzie w stan spokoju, mają wiele milionów wyświetleń! Gatunek ten zebrał nawet swoje gwiazdy!

Jak wiadomo, wielu z nas stresuje się, kiedy po urlopie musi wrócić do pracy, uczniowie i studenci denerwują się przed rozpoczęciem roku szkolnego, ale spokojnie, IKEA jest na stanowisku i uspokaja. Nowy spot „Oddly Ikea” pokazuje, jak kobiece dłonie głaszczą kołdrę, lampy, wieszaki, szafkę, dzięki czemu uzyskują odprężające dźwięki.

Specjaliści marki komentują: Nasze produkty mają na celu pomagać ludziom każdego dnia. Nasze rozwiązania i spot akcji pomagają uczniom zrelaksować się po długim dniu.

Ikea i Ogilvy nie współpracowały podczas tworzenia filmu z żadnymi osobami tworzącymi na YouTube filmy ASMR, przeprowadzili zaś „drobiazgowe badania, w jaki sposób społeczność ASMR tworzy i produkuje filmy wideo, aby upewnić się, że ich podejście do tematu jest autentyczne”.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marka stworzyła, na potrzeby akcji, kilka pojedynczych i krótkich filmików, które mają rozluźnić nasze ciało:





Słuchaj podcastu NowyMarketing

Czy uspokoiło Was to? Dajcie znać, czy znaliście i lubicie taką metodę relaksacji?

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się