Pełen natury – nowy skład i kampania batonów Bakalland BA!

Ruszyła nowa kampania, która promuje batony bakaliowo-zbożowe Bakalland BA! Animowany spot informuje o zmienionym składzie produktów oraz wprowadzeniu nowej linii – zero dodatku cukru.
O autorze
0 min czytania 2017-09-19

Kampanię przygotowały agencje LiquidThread i Starcom.

Kampania komunikuje nowy skład standardowej linii batonów BA!, która obejmuje siedem wariantów smakowych. Wszystkie batony Bakalland BA! mają zmienioną recepturę, z której usunięto tłuszcze utwardzone i syrop glukozowy.

W ramach kampanii promowane są również nowe batony Bakalland BA! bez dodatku cukru, występujące w trzech smakach: kokos&chia, truskawka&quinoa, wiśnia&amarantus. Ofertę produktową prezentuje spot wykonany w technice animacji poklatkowej.

Działania prowadzone są od września i obejmują: tv (billboardy sponsorskie), internet, kino, outdoor. Kampanii towarzyszą też działania w social media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za strategię, kreację i realizację kampanii odpowiada LiquidThread. Strategią komunikacji, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spoty wyprodukował Dom Produkcyjny Haka Films i wyreżyserował duet Kijek&Adamski.

Słuchaj podcastu NowyMarketing