H2O Creative wprowadza na rynek nową markę alkoholową

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
H2O Creative wprowadza na rynek nową markę alkoholową

Agencja strategiczno-kreatywna H2O Creative zajęła się wprowadzeniem nowej marki wódki Kazimierz Wielki, która należy do firmy BZK Alco. Odpowiada za przygotowanie i realizację strategii komunikacji marki na polskim rynku.

H2O Creative w ramach współpracy opracowała strategię pozycjonowania i komunikacji produktu – wódki Kazimierz Wielki. Agencja przygotowała działania 360 pod hasłem „Na straży polskiej tradycji”, w tym odpowiada m.in. za zaprojektowanie key visuali, prowadzenie działań online, stworzenie i obsługę kanału w social mediach, współpracę z influencerami, realizację materiałów BTL oraz shopper marketing.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kazimierz Wielki to wódka produkowana z całkowicie czystego alkoholu. Wzór trunku do długiego biesiadowania ze względu na wybitnie łagodny smak połączony z mocą tradycyjnej wódki. Najwyższą jakość zawdzięcza długiej destylacji, w której nabiera swoich unikatowych cech. Zawiera 40% alkoholu.

Alkohol produkowany przez BZK Alco jest i będzie zawsze tej samej, najwyższej jakości, bo jest to jedyna spółka w Polsce, która kontroluje proces wytwarzania wódki na każdym etapie jej powstawania. Od ziarna, z którego wytwarzany jest spirytus, następnie łączony z wodą z własnych ujęć i rozlewamy do butelek. Do produkcji używana jest jedyna w Europie technologia, która pozwala na wytwarzanie całkowicie czystego alkoholu. Unikatowa technologia, wysokogatunkowe zboża oraz własne źródła i rozlewnia, pozwalają dostarczać alkohol o najwyższej osiągalnej dziś jakości.

- Wprowadzenie nowej marki – stworzenie jej od podstaw oraz kompleksowe zaplanowanie komunikacji – jest ogromnym wyzwaniem. Praca na wielu poziomach, począwszy od przeprowadzenia licznych badań i analiz, aż po działania online, offline i instore to najczęściej praca dla wielu agencji koordynowanych przez Klienta. Tymczasem za wszystkie etapy związane z brand buildingiem oraz późniejszym dotarciem do konsumentów (zarówno sprzedażowym jak i wizerunkowym) odpowiada jeden podmiot: H2O Creative. To dowód, jak ważne jest tworzenie komplementarnych zespołów. Dzięki takiemu podejściu i ogromnemu doświadczeniu, wyróżniamy się na tle branży, a Klienci darzą nas zaufaniem – komentuje Marcin Maj, Business Development Director & Partner H2O Creative.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij