Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Łukasz Zaleśny dyrektorem strategii i innowacji w Blue 449

Łukasz Zaleśny objął stanowisko Strategy&Innovation Directora w Blue 449. Odpowiada za umacnianie kompetencji strategicznych zespołu, rozwój oferty w obszarze innowacji, wsparcie procesów new business oraz działania marketingowe agencji.
O autorze
1 min czytania 2017-12-05

Doświadczenie Łukasza, zdobywane we współpracy z szeregiem największych reklamodawców z różnych branż, wzbogaci nasz zespół i podniesie jakość rekomendacji strategicznych. Równie ważne jest dla nas to, że sposób pracy Łukasza wpisuje się w wartości i filozofię działania Blue 449 i tak jak my wierzy w siłę kolektywnej pracy i interdyscyplinarnych zespołów, łączących specjalistów z różnych branż oraz otwarcie się na współpracę z innymi partnerami biznesowymi klienta – powiedziała Beata Szcześniak, General Manager Blue 449.

Zaleśny jest związany z branżą reklamową od ponad 12 lat. Do Blue 449 przeszedł z Zenith, agencji należącej również do Publicis Media, gdzie pracował przez 6 lat, ostatnio na stanowisku Strategy&Insights Managera. Wcześniej był związany m.in. z ACR (Grupa K2), E-Graphics (TBWA) i Gadu-Gadu. Jest absolwentem Szkoły Strategii Marki SAR. 

Stanowisko Strategy&Innovation Directora w Blue 449 nie było obsadzone od sierpnia. Wcześniej zajmował je Arek Urban.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj