Jak stworzyć skuteczną strategię marki? – drugi webinar z cyklu Marek Budowniczy

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jak stworzyć skuteczną strategię marki? – drugi webinar z cyklu Marek Budowniczy

Jak zapewnić sobie sukces rynkowy? Co dokładnie należy określić podczas tworzenia strategii? Co sprawia, że nasza marka wyróżnia się na tle konkurenci? Już 15 lutego (czwartek) w godzinach od 20.00 do 21.00 odbędzie się drugi bezpłatny webinar z cyklu „Marek budowniczy– o tworzeniu strategii marki”.

Według Szymona Pieczyńskiego, dyrektora zarządzającego agencją Kava Studio, strategia marki to jeden z pierwszych kroków, jaki powinno się podjąć, stawiając własny biznes. To ona jest fundamentem, na podstawie którego firma ma szanse na powodzenie oraz wyróżnienie się spośród konkurencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Podczas drugiej części webinaru zostaną poruszone takie kwestie, jak:

  • określenie celów i głównych założeń marki,
  • zrozumienie sytuacji wyjściowej,
  • analiza marki (analiza SWOT, misja, wizja, historia, tło kulturowe),
  • analiza rynku, konkurencji i branży (benchmarking, 5 sił Portera, desk research),
  • diagnoza potrzeb (wywiady/ankiety),
  • określenie grup docelowych (tworzenie person, mapa empatii),
  • określenie misji i wizji wraz z wyróżnikami marki oraz obszarami przewagi konkurencyjnej.

Szymon Pieczyński to współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego KAVA. Współprowadzący podcastów i vlogów w ramach medium Patrzymy Szerzej. Trener i prelegent konferencji marketingowych i biznesowych. Wykładowca na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz Stowarzyszenia GRUBA, Śląski Kolektyw Ludzi kreatywnych. Wydawca magazynu GentleWoman. Doświadczenie zdobywał w pracy między innymi dla takich marek jak: Tymbark, Kubuś, Mercedes-Benz, Tesco, Idea Bank, Kost-Bet, Sektor 3.0.

Celem webinaru jest wsparcie rozwoju przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki.

Zapisy na szkolenie online odbywają się przez stronę. Webinarium jest bezpłatne. Skierowane jest głównie do przyszłych oraz obecnych przedsiębiorców, startupowców, freelancerów, marketingowców oraz wszystkich pragnących poszerzać swoją wiedzę dotyczącą tworzenia własnej marki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij