TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Initiative, dom mediowy należący do IPG Mediabrands, będzie pracował dla marki Whirlpool

Koncern Whirlpool, jeden z największych producentów sprzętu AGD, przekaże agencji Initiative, należącej do grupy IPG Mediabrands, obsługę mediową marki Whirlpool. Tym samym dom mediowy Initiative będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych produktów tej marki.
O autorze
0 min czytania 2018-02-15

Decyzja o nawiązaniu współpracy dotyczy kilku rynków europejskich, w tym m.in. Polski, Włoch i Francji. Bliższe szczegóły na temat konkursu nie zostały podane.

Formalne rozpoczęcie współpracy marki Whirlpool z Initiative nastąpi w I kwartale br.

Marka Whirlpool należy do międzynarodowego producenta i dostawcy sprzętu gospodarstwa domowego Whirlpool Corporation. Od ponad 100 lat projektuje urządzenia domowe, których celem jest poprawa życia całej rodziny. Wszystko za sprawą innowacyjnej, flagowej technologii marki – 6. Zmysł, która gwarantuje doskonałe rezultaty prania, zmywania, pieczenia i gotowania. Dodatkowo, dzięki aplikacji 6. Zmysł Live, urządzenia mogą być sterowane z dowolnego miejsca. Więcej informacji na stronie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj