Initiative, dom mediowy należący do IPG Mediabrands, będzie pracował dla marki Whirlpool

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Initiative, dom mediowy należący do IPG Mediabrands, będzie pracował dla marki Whirlpool

Koncern Whirlpool, jeden z największych producentów sprzętu AGD, przekaże agencji Initiative, należącej do grupy IPG Mediabrands, obsługę mediową marki Whirlpool. Tym samym dom mediowy Initiative będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych produktów tej marki.

Decyzja o nawiązaniu współpracy dotyczy kilku rynków europejskich, w tym m.in. Polski, Włoch i Francji. Bliższe szczegóły na temat konkursu nie zostały podane.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Formalne rozpoczęcie współpracy marki Whirlpool z Initiative nastąpi w I kwartale br.

Marka Whirlpool należy do międzynarodowego producenta i dostawcy sprzętu gospodarstwa domowego Whirlpool Corporation. Od ponad 100 lat projektuje urządzenia domowe, których celem jest poprawa życia całej rodziny. Wszystko za sprawą innowacyjnej, flagowej technologii marki – 6. Zmysł, która gwarantuje doskonałe rezultaty prania, zmywania, pieczenia i gotowania. Dodatkowo, dzięki aplikacji 6. Zmysł Live, urządzenia mogą być sterowane z dowolnego miejsca. Więcej informacji na stronie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij