Initiative, dom mediowy należący do IPG Mediabrands, będzie pracował dla marki Whirlpool

Koncern Whirlpool, jeden z największych producentów sprzętu AGD, przekaże agencji Initiative, należącej do grupy IPG Mediabrands, obsługę mediową marki Whirlpool. Tym samym dom mediowy Initiative będzie odpowiedzialny za planowanie i zakup mediów dla działań reklamowych produktów tej marki.
O autorze
0 min czytania 2018-02-15

Decyzja o nawiązaniu współpracy dotyczy kilku rynków europejskich, w tym m.in. Polski, Włoch i Francji. Bliższe szczegóły na temat konkursu nie zostały podane.

Formalne rozpoczęcie współpracy marki Whirlpool z Initiative nastąpi w I kwartale br.

Marka Whirlpool należy do międzynarodowego producenta i dostawcy sprzętu gospodarstwa domowego Whirlpool Corporation. Od ponad 100 lat projektuje urządzenia domowe, których celem jest poprawa życia całej rodziny. Wszystko za sprawą innowacyjnej, flagowej technologii marki – 6. Zmysł, która gwarantuje doskonałe rezultaty prania, zmywania, pieczenia i gotowania. Dodatkowo, dzięki aplikacji 6. Zmysł Live, urządzenia mogą być sterowane z dowolnego miejsca. Więcej informacji na stronie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj