Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

MullenLowe MediaHub wzmacnia swój dział DIGITAL

Dom mediowy MullenLowe MediaHub intensywnie wzmacnia swój dział odpowiedzialny za obszar nowych mediów. Dołączyła właśnie do niego czwórka specjalistów.
O autorze
1 min czytania 2018-02-26

Do digitalowego zespołu MullenLowe MediaHub dołączyła Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, która objęła stanowisko Social Media Project Managera. Nowymi Senior Digital Plannerami zostali Monika Szmigiel i Adrian Kornacki. Ponadto zespół zasiliła Milena Walczak, która pełni funkcje Social Media Plannera. – Dziś największym wyzwaniem dla reklamy są nowe media. Rozwój kompetencji w tym zakresie jest dla nas i dla naszych klientów kluczowy. Dlatego z radością witamy na naszym pokładzie ekspertów z tak bogatym doświadczeniem w tym zakresie – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca MullenLowe MediaHub.

Aleksandra Szumilas-Ocalewicz jest odpowiedzialna za koordynowanie obsługi klientów w mediach społecznościowych. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. jako account executive w Isobar Poland Group (Denstu Aegis Network).

Monika Szmigiel pracuje w branży mediowej od 2012 r. Była związana zawodowo z domami mediowymi: Starcom, Mindshare i Media Direction OMD. W MullenLowe MediaHub będzie współpracowała z ING Bankiem Śląskim. Doświadczenie zawodowe zdobyła współpracując m.in. z BZ WBK, Maspex, Starbucks i KFC.

Adrian Kornacki przeszedł domu mediowego OMD, gdzie był plannerem. Wcześniej pracował w m. in. w agencjach OS3 multimedia i Feno. Tworzył komunikację dla takich marek jak: McDonald’s, Warner Bros, Showmax, Renault, Nissan, Mercedes Benz, Wizz Air, Plus czy, Johnnie Walker.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Milena Walczak odpowiada za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych dla klientów agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. w GroupM oraz They.pl, pracując dla takich marek jak np. LG, USP Zdrowie, Danone, Black Red White, Tubądzin.

Słuchaj podcastu NowyMarketing