mytaxi porusza miasto w nowej kampanii

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
mytaxi porusza miasto w nowej kampanii

mytaxi – aplikacja taxi, wystartowała z kampanią #poruszamymiasto. W ramach kampanii zrealizowano spot, w którym wystąpili prawdziwi użytkownicy mytaxi – architekt z pracowni 81.waw.pl, właścicielki studia tańca dla dzieci Kultura Fizyczna oraz szef kuchni w warszawskiej restauracji Bez Tytułu.

W kampanii #poruszamymiasto mytaxi przekonuje, że każdy dzień to podróż między ważnymi momentami, na które warto zdążyć. mytaxi w codziennym pędzie pomaga być we właściwym miejscu, w najlepszym czasie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Inspiracją dla kampanii #poruszamymiasto były prawdziwe historie naszych pasażerów, których taksówka mytaxi niejednokrotnie uratowała od spóźnienia na ważny w ich życiu moment: odlatujący samolot, spotkanie biznesowe, czy występ dziecka w przedszkolu – mówi Izabela Skonieczna, Senior Marketing Manager mytaxi – Przejazd taksówką to nie tylko przemieszczanie się po mieście, ale tak naprawdę podróż między ważnymi momentami naszego życia. mytaxi oferując wygodną aplikację, krótki czas dojazdu i gwarancję bezpieczeństwa, pomaga na nie zdążyć.

Spot prezentuje dzień z życia czwórki użytkowników mytaxi, którzy poruszają się taksówkami po mieście, łącząc codzienne obowiązki i przyjemności, pracę i życie prywatne.

Codziennie jestem bardzo zajęty, a mój kalendarz jest zawsze pełny, dlatego pojawienie się we właściwym miejscu i czasie jest dla mnie bardzo ważne – mówi Erwan Debono, szef kuchni w restauracji Bez Tytułu – Bycie szefem kuchni to nie tylko umiejętność gotowania. Trzeba otaczać się dobrymi i zaufanymi partnerami, takimi jak mytaxi, dzięki którym mogę działać efektywnie i wykonywać swoją pracę jak najlepiej.

W zawodzie architekta bycie na czas jest bardzo ważne – mówi Rafał Grudziąż, architekt z pracowni 81.waw.pl – Tylko dzięki temu, że nie spóźniliśmy się na spotkanie zyskaliśmy zaufanie klienta i dostaliśmy duży kontrakt. To był podstawowy warunek współpracy. Taki test inwestora, czy szanujemy czas innych.

O tym, jak ważne jest bycie we właściwym miejscu, w najlepszym czasie, zwracają również uwagę właścicielki studia tańca Kultura Fizyczna:

W codziennym pędzie nie mamy nawet chwili na to by usiąść, ciągle trzeba coś załatwiać i biec dalej – mówi Agata Ziółkowska – Spóźnienie nie wchodzi w grę gdyż mogłybyśmy stracić szansę na poznanie nowej osoby, nowego gościa naszego studia, nowej szansy na rozwój.

Gdyby nie punktualność nie wygrałybyśmy przetargu na nasz lokal, nie spełniłybyśmy naszego marzenia o Rodzinnym Studiu Ruchu – mówi Dorota Mentrak-Bączkowska – To był ten właściwy czas na zdobycie właściwego miejsca. Nasz moment.

Hasło #poruszamymiasto pojawi się w nowej identyfikacji wizualnej mytaxi, a także w taksówkach – na zagłówkach i oklejeniu aut. Kampanię reklamową mytaxi wspierają działania w digitalu, m.in. na wszystkich największych kanałach VOD w Polsce. Oprócz tego spot będzie można zobaczyć w sieci kin Multikino. Za realizację spotu odpowiedzialna jest agencja Andiamo.

Więcej informacji znajduje się pod adresem

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij