TalentMedia podaje wyniki finansowe i podsumowuje rok z Mediacap

TalentMedia – wiodąca platforma influencer marketingu w ciągu minionego roku zanotowała dwukrotny wzrost przychodów i uzyskała obroty 10 mln złotych. W marcu 2017, 51% udziałów w spółce nabyła grupa marketingowa Mediacap.
O autorze
1 min czytania 2018-03-12

Od tego momentu sieć TalentMedia zanotowała wzrosty wszystkich najważniejszych wskaźników.

Miniony rok dla sieci partnerskiej TalentMedia okazał się rekordowy pod wieloma względami. Firma nie tylko zanotowała 10 mln obrotu odnotowując dwukrotny wzrost przychodów, ale także przeprowadziła największą w swojej historii liczbę kampanii – ponad 200 akcji dla klientów z bardzo różnych segmentów rynku. Średnia wartość jednego zrealizowanego projektu to ponad 45 tys. złotych, co plasuje TalentMedia na pierwszym miejscu spośród wszystkich MCN działających w Polsce. Warte odnotowania są również statystyki dotyczące liczby nowych kanałów – obecnie sieć skupia ich 86, co oznacza wzrost o 46 kanałów w badanym okresie. Większa liczba kanałów ma bezpośrednie przełożenie na wynik watchtime. Aktualnie to około 4,8 mld minut oglądalności treści generowanych przez influencerów TalentMedia (wzrost o 179 %) oraz łączna liczba wyświetleń wideo tych twórców na poziomie ponad 1,5 mld.

Z perspektywy ostatniego roku możemy stwierdzić, że strategiczna decyzja o pozyskaniu inwestora i partnera w postaci Mediacap, okazała się dla nas „strzałem w dziesiątkę” – zapewnia Krystian Botko – Obecność w grupie nie tylko wpływa na nasze wyniki finansowe, ale także przekłada się na szereg synergii w codziennym funkcjonowaniu firmy. Mam tu na myśli dostęp do zasobów, doświadczenia i wiedzy wielu ekspertów z branży marketingowej, badawczej i technologicznej. Mediacap oznacza też dla nas stabilność finansową i organizacyjną. Sądzę, że w tym roku jeszcze bardziej rozwiniemy skrzydła i utrzymamy 100% dynamikę wzrostu naszego biznesu. – dodaje Krystian Botko.

Wzrost liczby realizowanych projektów oraz wdrażanie nowych usług znacząco wpłynęły na strukturę zatrudnienia w firmie. Obecnie w TalentMedia pracuje ponad 50 osób, z czego 25 zostało zatrudnionych w ciągu ostatnich 12 miesięcy – głównie strategów, mediowców i doświadczonych analityków. Dynamiczny rozwój zespołu platformy, wiązał się również z koniecznością przeprowadzki. Od jesieni 2017 TalentMedia wraz z innymi spółkami Mediacap ma nową siedzibę przy ulicy Mangalia 2a w Warszawie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dane:
*obroty podane za rok 2017 vs 2016
** dane dot. liczby kanałów, zrealizowanych kampanii, oglądalności, liczba wyświetleń, zespołu – za okres marzec 2017 – luty 2018.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się