Realistyczne manekiny wpatrzone w telefony - kampania Motoroli, która wielu z nas da do myślenia

Realistyczne manekiny wpatrzone w telefony - kampania Motoroli, która wielu z nas da do myślenia

Świat oszalał. Rozwój technologii zmienił nas nie do poznania. Śpimy ze smartfonami, dzień rozpoczynamy od przejrzenia mediów społecznościowych, a obiad zamawiamy przez aplikację z dostawą pod same drzwi.

Motorola w krótkim eksperymencie rozważa, co może się stać, jeśli technologia „okradnie” nas z życiowych doświadczeń?

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania marki polegała na ustawieniu realistycznych manekinów wpatrzonych w ekrany smartfonów w różnych, zatłoczonych miejscach na Manhattanie, w tym obok schodów metra i przed wózkiem hot-dogów. Gdy przechodzący obok ludzie zaczynali rozumieć, że postać nie jest prawdziwa, mogli zauważyć wiadomość skierowaną prosto do nich: "Ile razy dziennie Ty tak wyglądasz?":

"Motorola wierzy, że lepsza równowaga między telefonem a życiem osobistym czyni nas szczęśliwszymi i bardziej połączonymi z ludźmi i otaczającym nas środowiskiem" - powiedziała w oświadczeniu marka. Dlatego przeanalizujmy, ile czasu my wpatrujemy się w ekrany smartfonów i zastanówmy się, czy nie warto się rozłączyć i otworzyć na otaczający nas świat?

PS

Bezglutenowe pierożki, brak WiFi na obiedzie u babci, czy zbyt mało retweetów - to powoduje, że stworzyliśmy nowy kanon obsesji w XXI w. W jednym ze spotów potwornie głodni rozbitkowie znajdują puszkę tuńczyka, by zaraz znów wrzucić ją do oceanu, gdyż zawiera zbyt dużo… rtęci?

PS2

Na co dzień każdy z nas korzysta z telefonów komórkowych. Nierzadko zdarza się, że zaraz po przebudzeniu bierzemy do ręki smartfona, żeby sprawdzić maile, czy przejrzeć Instagrama. Od teraz w McDonald’s przy stole odpoczniesz od technologii.

PS2

Czy będąc w restauracji, zauważyliście, ile osób wpatrzonych jest ciągle w ekran smartfona, zamiast być zajętym rozmową z innymi osobami przy stole? MasterCard Polska wraz grupą Dentsu Aegis Network Polska wpadli na pomysł, jak to zmienić. Poznajcie MasterCard Capsule.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij