Agencja El Padre dla Pracuj.pl

Agencja El Padre odpowiadała za organizację cyklu eventów dla Pracuj.pl na krakowskich uczelniach wyższych. Celem wydarzeń, odbywających się od 26 lutego do 2 marca 2018 roku, była promocja Festiwalu Pracy JOBICON.
O autorze
1 min czytania 2018-03-15

Jedną z przyciągających studentów atrakcji podczas promocji wydarzenia była gra interaktywna Pong, wymyślona przez absolwentów Politechniki Warszawskiej, twórców start-upu technologicznego Venture Technology. Niecodzienna, interaktywna instalacja angażowała graczy. Ich zadaniem było odbijanie piłeczki poprzez przesuwanie ruchomej ścianki, co działo się, gdy gracze stawali na kolejnych polach gry.

Inną zabawą przygotowaną dla studentów było Mash Mashine – nowatorskie urządzenie muzyczne pozwalające na komponowanie własnych utworów, które uczestnicy mogli następnie otrzymać w formie mp3 na maila.

Dzięki wyjątkowym, dopasowanym do grupy docelowej aktywnościom i atrakcyjnym gadżetom, udało się skutecznie przyciągnąć uwagę studentów i zainteresować ich udziałem w Festiwalu Pracy JOBICON. W ramach akcji promocyjnej stoisko Pracuj.pl odwiedzało kolejno Krakowską Akademię im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego, Politechnikę Krakowską, Uniwersytet Jagielloński oraz Uniwersytet Ekonomiczny.

Agencja El Padre odpowiedzialna była za koncepcję, przygotowanie i produkcję wydarzeń promocyjnych na uczelniach. Była to pierwsza realizacja agencji dla Pracuj.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing