Eksperyment zaczyna się, gdy niczego nieświadoma grupa ludzi zajmuje swoje miejsca w pokoju. Nagle specjalne punktowe światło zostaje skierowane na kobietę z widocznymi siniakami i otarciami na całym ciele. Widok tak dotyka zgromadzonych, że niektórzy nie kryją oburzenia.
Następnie widzowie zostali poproszeni, aby zinterpretować, co mogło być przyczyną siniaków. Odpowiedzi, patrząc na kulturę Indi – nie zaskakują: molestowanie, przemoc domowa, samookaleczenia… Jednak te znamiona to coś więcej, to siła fizyczna, która pomaga przezwyciężać przeciwności losu.
Zobacz również
Według National Health Health Survey jedna na trzy kobiety w Indiach boryka się z przemocą domową już w wieku 15 lat. #BruisesCanBeGood to mocne stwierdzenie, które ujawnia trudną rzeczywistość i podkreśla powszechność przemocy w społeczeństwie. Kampania ma na celu podniesienie świadomości ludzi i wprowadzenie obowiązkowej samoobrony w szkołach od najmłodszych lat. Eksperyment społeczny, w którym posiniaczona kobieta okazała się wojowniczką sztuk walki, dodaje, że siła psychiczna wypracowana jest przez tę fizyczną, która pozwoli nam sprostać każdemu wyzwaniu! A sport pomoże nam ją w sobie obudzić.
PS
Niedawno Puma stworzyła kampanię #DoYou, aby świętować niezależność i bezkompromisowość kobiet. W spocie występują Lauren Lovette, gwiazda baletu w Nowym Jorku i amerykańska koszykarka Skylar Diggins-Smith. Kobiety dzielą się wizjami przyszłości oraz zachęcają kobiety do podążania za swoją pasją.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Również Nike mocno wspiera kobiety. Przykładem jest spot, który miesza w tradycji kulturowej Rosji. W jednej z tamtejszych piosenek przyjęło się, że dziewczynki stworzone są z pięknych dodatków, które nie pozostawiają wiele miejsca na siłę, determinację, odwagę, czy spełnianie własnych pragnień.