TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Jak zbudować strategię dla swojej firmy? – czwarta część bezpłatnego webinaru z cyklu „Marek Budowniczy”

Stoisz przed decyzją założenia własnej firmy, a może już ją prowadzisz? Na początku swojej przygody myślałeś, że strategia nie jest Ci potrzebna, jednak teraz widzisz, że konkurencja nie śpi? Zaczynasz myśleć coraz poważniej o marketingu? To dobrze.
O autorze
1 min czytania 2018-04-10

Pierwszym krokiem do zbudowania silnej i spójnej marki jest strategia marketingowa. Jak ją stworzyć? Kolejną porcję wiedzy zdobędziesz już 12 kwietnia (czwartek) podczas bezpłatnego webinaru „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”.

Strategia marki to podstawowe narzędzie, które powinno towarzyszyć każdej firmie wchodzącej na rynek. To ona zapewnia skuteczny start. Pomaga w ustaleniu pozycji firmy względem konkurencji, znalezieniu jej cech unikatowych, wytyczeniu celów, a także sposobu komunikacji. W jaki sposób stworzyć ją w zaciszu własnego biura lub domu? Dowiedz się tego z webinarów z cyklu „Marek Budowniczy – o tworzeniu strategii marki”. Tym razem czwarta, ostatnia część bezpłatnego szkolenia on-line zostanie poświęcona komunikacji wizualnej oraz tone of voice marki.

W czasie szkolenia on-line wyjaśnimy:

  • czym jest tone of voice, czyli jak określić język marki,
  • czym jest key visual, czyli jak pokazać markę, by się wyróżniła,
  • czym jest key message i jak powinna wyglądać przykładowa narracja marki,
  • czym jest brand communication do’s & don’ts.

Każdy osoba, która zapisze się na webinar dzień po wydarzeniu otrzyma na swój adres e-mail nagrania z wszystkich części webinarium.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Szkolenie on-line odbędzie się 12 kwietnia (czwartek) w godzinach od 20.00 do 21.00. Webinar organizowany jest przez agencję kreatywną Kava Studio z Katowic. Zapisy dostępne są na stronie.

Cykl pt. „Marek budowniczy – o tworzeniu strategii marki” został podzielony na cztery części, w których krok po kroku odkrywane są kolejne elementy skutecznej strategii marketingowej. Celem webinaru jest wsparcie oraz edukacja przyszłych, jak i obecnych przedsiębiorców w procesie budowania własnej marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Szkolenie poprowadzi Szymon Pieczyński – współwłaściciel oraz dyrektor zarządzający studia kreatywnego Kava Studio. Zawodowo zajmuje się budowaniem strategii brandingowych, tworzeniem planów w oparciu o marketing wartości oraz projektowaniem doświadczeń w usługach i produktach. Doświadczenie zdobywał w pracy chociażby dla takich marek jak Tymbark, Kubuś, Idea Bank, Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia czy Mercedes-Benz. Trener i mentor, zrealizował szkolenia między innymi dla Tesco, Sektor 3.0 czy sieci szkół Broadway Beauty. Wykładowca studiów podyplomowych Public Relations – nowoczesna komunikacja w praktyce na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, współtwórca stowarzyszenia GRUBA, Śląski kolektyw ludzi kreatywnych.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Spójna komunikacja wizualna wraz z tone of voice marki to recepta na stworzenie pożądanego wizerunku w świadomości konsumentów. Sprawdź, jak ją stworzyć .