CVS (amerykańska firma branży farmaceutycznej i zdrowotnej) stanęło na wysokości zadania i stworzyło kampanię „Piękno w prawdziwym życiu”. W reklamie nie ma modelek, które zostały wyretuszowane. Kampania pojawiła się trzy miesiące po tym, jak CVS ogłosiło, że zamierza zaprzestać prezentowania zdjęć, które zostały „znacząco zmienione” lub „ulepszone”, by poprawić proporcje, rozmiar, kształt lub inne indywidualne cechy modelek.
Aby zilustrować swoje zaangażowanie w autentyczność, CVS stworzyło specjalny „Znak piękności”, który pojawi się na zdjęciach, które nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kampania obejmuje outdoor, reklamę w prasie oraz social media.
W ubiegłym roku uwagę specjalistów od reklamy i wszystkich kobiet na świecie zwróciła marka odzieżowa Asos, która pokazała w sieci zdjęcia pięknych kobiet w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują, jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Na takie samo rozwiązanie stawia Pirelli. W tym roku zaprezentowało kalendarz z gwiazdami bez retuszu. Pokazuje w nim, że kobiety nie tylko są piękne, ale także silne.
PS3
We wszystkich kobiecych pismach, ale także na forach internetowych i portalach plotkarskich znajdziemy porady mówiące, że seksowna bielizna potrafi dodać pewności siebie, nawet jeśli nikt oprócz nas samych jej nie widzi. Jednak, czy po przejściu operacji, chorób czy posiadaniu stomii kobiety nadal potrafią czuć się silne i seksowne?