Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Piękno w prawdziwym życiu” to krok w kierunku przejrzystości w branży beauty. CVS z kampanią, w której nic nie zostało wyretuszowane

„Piękno w prawdziwym życiu” to krok w kierunku przejrzystości w branży beauty. CVS z kampanią, w której nic nie zostało wyretuszowane
Kiedy wszystkie modowe firmy oficjalnie mówią o popieraniu różnorodności w świecie mody, to przejaw promowania „nowych norm” jest uznawany za sensację. Wciąż największą kontrowersją jest retuszowanie zdjęć modelek, które pojawiają się w kampaniach.
O autorze
1 min czytania 2018-04-24

CVS (amerykańska firma branży farmaceutycznej i zdrowotnej) stanęło na wysokości zadania i stworzyło kampanię „Piękno w prawdziwym życiu”. W reklamie nie ma modelek, które zostały wyretuszowane. Kampania pojawiła się trzy miesiące po tym, jak CVS ogłosiło, że zamierza zaprzestać prezentowania zdjęć, które zostały „znacząco zmienione” lub „ulepszone”, by poprawić proporcje, rozmiar, kształt lub inne indywidualne cechy modelek.

Aby zilustrować swoje zaangażowanie w autentyczność, CVS stworzyło specjalny „Znak piękności”, który pojawi się na zdjęciach, które nie zostały w istotny sposób zmienione.

Kampania obejmuje outdoor, reklamę w prasie oraz social media.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W ubiegłym roku uwagę specjalistów od reklamy i wszystkich kobiet na świecie zwróciła marka odzieżowa Asos, która pokazała w sieci zdjęcia pięknych kobiet w strojach kąpielowych. Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, że zdjęcia zaprezentowane przez markę nie są wyretuszowane! Modelki pokazują, jak w rzeczywistości wyglądają kobiece ciała.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na takie samo rozwiązanie stawia Pirelli. W tym roku zaprezentowało kalendarz z gwiazdami bez retuszu. Pokazuje w nim, że kobiety nie tylko są piękne, ale także silne.

PS3

We wszystkich kobiecych pismach, ale także na forach internetowych i portalach plotkarskich znajdziemy porady mówiące, że seksowna bielizna potrafi dodać pewności siebie, nawet jeśli nikt oprócz nas samych jej nie widzi. Jednak, czy po przejściu operacji, chorób czy posiadaniu stomii kobiety nadal potrafią czuć się silne i seksowne?