Zintegrowany z oficjalnym znakiem wydarzenia, logotyp marki 4F, będzie eksponowany podczas wszystkich konkursów Turnieju Czterech Skoczni.
Po igrzyskach olimpijskich, tych letnich i zimowych, licznych wydarzeniach sportowych, przyszedł czas na imprezę, która jest prawdziwym świętem wszystkich fanów sportów zimowych. Marka 4F zapisze się na kartach Turnieju Czterech Skoczni na najbliższe cztery lata. Obecność na międzynarodowym Turnieju jako sponsor główny, który zastąpił Audi, to dla nas potwierdzenie tego, że marka 4F jest uznana na świecie – mówi Igor Klaja, prezes zarządu firmy OTCF, właściciela marki 4F.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Turniej Czterech Skoczni w edycji 2017-2018 przyciągnął uwagę 74 mln. widzów na całym świecie, a poszczególne konkursy oglądało na żywo 110 000 osób. Jesteśmy dumni, że marka 4F została nowym sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni. 4F to idealny partner dla tego międzynarodowego wydarzenia. Będziemy w pełni wspierać markę 4F w osiąganiu jej celów, a długoterminowa współpraca jest dla nas powodem wielkiej ekscytacji – mówi Michael Witta, dyrektor zarządzający Infront Austria.
Sponsor główny Turnieju Czterech Skoczni to także ekspozycja znaku 4F w wielu miejscach, podczas wszystkich czterech konkursów. Poza nośnikami reklamowymi (tablice LED na wieży trenerów i platformie skoków, brama wejściowa, tła podczas konferencji oraz innych wydarzeń), logo 4F pojawi się również na koszulkach sportowców podczas finałowej imprezy w Bischofshofen.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024