Stworzone przez Greenpeace akwarium przyszłości szokuje zwiedzających

Stworzone przez Greenpeace akwarium przyszłości szokuje zwiedzających

Globalna organizacja ekologiczna Greenpeace, stworzyła specjalne akwarium, za pomocą którego zwraca uwagę na problem zanieczyszczenia oceanów. Akcja była nieprzyjemnym zaskoczeniem dla szkolnej wycieczki.

Film promujący akcję został nakręcony w Irlandii, gdzie dzieci w wieku szkolnym udały się na wystawę "Ocean of the Future". Dzieci z fascynacją mówiły o zwierzętach i rybach, które chciały zobaczyć, jednak rzeczywistość, zdecydowanie je rozczarowała. Przy tworzeniu ekspozycji wykorzystano plastiki znalezione poprzedniego dnia na lokalnej plaży.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

PS What does it take to curb the effects of climate change?

To nie pierwsza wystawa Greenpeace, która ma pobudzać do działania. Wystawa miała na celu podniesienie świadomości związanej ze zmianami klimatycznymi na ziemi, a także zachęcenie ludzi do podejmowania osobistej odpowiedzialności za środowisko i przeciwdziałania zmianom klimatycznym.

PS2 The Plastic Ocean

Organizacja Sea Shepherd znalazła sposób, aby zwrócić uwagę wszystkich pokoleń na problem plastikowych odpadów. Spot, zaczynający się od hipnotyzującego utworu idealnego do ćwiczenia jogi, stopniowo przeradza się w prezentację serii zdjęć pokazujących straszliwy widok…

PS3 

Swoją walkę z plastikiem rozpoczął także adidas. Prezes marki poinformował, że jego firma w 2017 roku sprzedała milion par butów wyprodukowanych z plastiku wyłowionego w oceanie. W sprzedaży były trzy rodzaje butów UltraBoost stworzone z organizacją ekologiczną Parley for the Oceans. Do wykonania każdej pary wykorzystano średnio 11 plastikowych butelek.

PS4 #TooLaterGram

Gdy przeglądamy Instagrama, często marzą nam się luksusowe apartamenty, egzotyczne podróże, kolorowe drinki z widokami. Czasem pojawia się zazdrość, że influencerzy mogą, a my nie! Dzięki kampanii, opatrzonej hashtagiem #TooLaterGram, WWF i agencja TBWA w Paryżu zmieniają uczucie zazdrości w lekcję ekologiczną.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij