Artegence dla konceptu Volkswagen Home w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Artegence dla konceptu Volkswagen Home w Polsce

Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Home – pierwszego takiego sklepu koncepcyjnego w Europie. Agencja odpowiada za strategię komunikacji i jej egzekucję, w tym działania digital oraz out of home.

Volkswagen Home to wyjątkowe miejsce w sercu Warszawy, w którym można doświadczyć marki Volkswagen, tj. umówić się na jazdę próbną o dowolnej porze, skorzystać z fachowej porady eksperta, czy po prostu usiąść na wygodnej kanapie i napić się kawy. Cechują je: domowa atmosfera oraz klimatyczny design, inspirowany najnowszymi modelami aut marki VW.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Artegence jest odpowiedzialna za opiekę komunikacyjną nad projektem, w tym także szeroko pojęty digital, jak kampanie online czy stworzenie strony internetowej konceptu. Celem jej działań jest przede wszystkim zbudowanie świadomości miejsca oraz alternatywnej formy zakupu aut marki Volkswagen, ugruntowanie dla Volkswagena pozycji lidera oraz innowatora w branży automotive w Polsce, jak również pozyskanie jakościowych leadów;

Wszystkie działania są realizowane we współpracy z partnerami biznesowymi, czyli z KHS, VML i PHD.

Volkswagen Home mieści się na ul. Karolkowej 30.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij