Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Artegence dla konceptu Volkswagen Home w Polsce

Artegence wygrała przetarg na obsługę marki Volkswagen Home – pierwszego takiego sklepu koncepcyjnego w Europie. Agencja odpowiada za strategię komunikacji i jej egzekucję, w tym działania digital oraz out of home.
O autorze
1 min czytania 2018-06-13

Volkswagen Home to wyjątkowe miejsce w sercu Warszawy, w którym można doświadczyć marki Volkswagen, tj. umówić się na jazdę próbną o dowolnej porze, skorzystać z fachowej porady eksperta, czy po prostu usiąść na wygodnej kanapie i napić się kawy. Cechują je: domowa atmosfera oraz klimatyczny design, inspirowany najnowszymi modelami aut marki VW.

Artegence jest odpowiedzialna za opiekę komunikacyjną nad projektem, w tym także szeroko pojęty digital, jak kampanie online czy stworzenie strony internetowej konceptu. Celem jej działań jest przede wszystkim zbudowanie świadomości miejsca oraz alternatywnej formy zakupu aut marki Volkswagen, ugruntowanie dla Volkswagena pozycji lidera oraz innowatora w branży automotive w Polsce, jak również pozyskanie jakościowych leadów;

Wszystkie działania są realizowane we współpracy z partnerami biznesowymi, czyli z KHS, VML i PHD.

Volkswagen Home mieści się na ul. Karolkowej 30.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj