Volkswagen Home to wyjątkowe miejsce w sercu Warszawy, w którym można doświadczyć marki Volkswagen, tj. umówić się na jazdę próbną o dowolnej porze, skorzystać z fachowej porady eksperta, czy po prostu usiąść na wygodnej kanapie i napić się kawy. Cechują je: domowa atmosfera oraz klimatyczny design, inspirowany najnowszymi modelami aut marki VW.
Artegence jest odpowiedzialna za opiekę komunikacyjną nad projektem, w tym także szeroko pojęty digital, jak kampanie online czy stworzenie strony internetowej konceptu. Celem jej działań jest przede wszystkim zbudowanie świadomości miejsca oraz alternatywnej formy zakupu aut marki Volkswagen, ugruntowanie dla Volkswagena pozycji lidera oraz innowatora w branży automotive w Polsce, jak również pozyskanie jakościowych leadów;
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Wszystkie działania są realizowane we współpracy z partnerami biznesowymi, czyli z KHS, VML i PHD.
Volkswagen Home mieści się na ul. Karolkowej 30.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024