TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia

MŚ 2018: top reakcji marek po meczu Polska – Kolumbia
Ponad 18 milionów kibiców przyglądało się piłkarskim zmaganiom polskiej reprezentacji w meczu z Kolumbią. Po trzeciej bramce Kolumbijczyków umarły szanse na wyjście z grupy i dalszy udział w Mistrzostwach Świata w Piłce Nożnej.
O autorze
1 min czytania 2018-06-25

Marki jednak znów pokazały, że real time marketing idzie im lepiej niż gra naszym piłkarzom na Mundialu.

#NIVEA MEN

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

#Muzeum Łazienki Królewskie

Słuchaj podcastu NowyMarketing

#STEYR Traktory 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

#CENEO

#Muzeum Narodowe w Warszawie 

#KFC 

#Żywiec

#Ballantine’s

#KRONOS kwartalnik

#Wyborowa

#Teatr Muzyczny w Poznaniu

#Perła

#Psie Sucharki

#Bar Ulubiona

Poniżej przedstawiamy jeszcze posty, które marki zaserwowały nam przed meczem z Kolumbią:

 

>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety [przegląd] 
>>>MŚ 2018: Polska. Witaj tutaj! – POT promuje nasz kraj podczas mundialu w Rosji
>>> MŚ 2018: reklamy i gadżety – kreatywność czy żenada? [opinie]
>>> MŚ 2018: ceremonia otwarcia [opinie]
>>> MŚ 2018: 7 najlepszych real-time marketingowych zagrań marek